חיפוש עבודה בניהול שכר והטבות

 

העוסקים בניהול שכר והטבות שייכים לתחום משאבי אנוש והינם אלה האחראיים על תגמול העובדים בהתאם לתכניות תגמול, שנקבעו מראש על ידם. תגמול העובדים בחברה או בארגון נועד לעודד אותם לבצע את תפקידם על הצד הטוב ביותר ומשמש כמעין חיזוק עבור עבודתם התקינה. במסגרת תפקיד זה של ניהול שכר והטבות מתמודדים העוסקים בכך מול אתגרים לא פשוטים ובעיקר גם מול בעלי תפקידים נוספים, המעוניינים גם הם להשפיע על כך. מנהל השכר וההטבות נדרש לבחון את ביצועיו של העובד, להיות הוגן בהחלטותיו וכן גם להתייחס למצבו של שוק העבודה, לשיעורי האבטלה ולמצב הכללי כולו.


מחפשים עבודה בניהול שכר והטבות? לחצו כאן לחפש במאגר המשרות שלנו!

 


 

הדפסשלח לחבר
חבר צומחת רוצה להצטרף ?

חיפוש עבודה

אזורים
מקצוע
היקף משרה
דלג על Banners
Banners
חבר מביא חבר
עבור לתוכן העמוד