משרה מספר משרה אזור היקף משרה תאריך עידכון אחרון

מנהל/ת מוקד שירות לקוחות לחברה מובילה

prof_digital מרכז
דרום
משרה מלאה 15/02/2017 14:38:47
· ניהול פעילות של שני מוקדי שירות טלפוניים, תוך עמידה ביעדי השירות (איכות, זמינות ויעילות) והכנסות
· התפקיד כולל התניידות בין האתרים
· ניהול אישי של מנהלי הצוותים ובעלי תפקידים נוספים במוקדים (עמידה ביעדים, העברת משוב לנציגים, פעילויות קידום נציגים, התמודדות עם דילמות ניהוליות)
· בקרה על ביצוע האזנות ותהליכי משוב
· ביצוע שיחות חתך עם נציגים והאזנות מדגמיות
· ניהול קשר שוטף עם בעלי תפקידים במוקדים (בכירים, אחמ"שים, מאמנים) וכן ממשקי עבודה מחוץ למחלקה לצורך הפקת לקחים, הצפת בעיות ונקודות תורפה
· אחריות למערך המדידה והתגמול במחלקה
הבטחת איכות השירות ושיפור חוויית הלקוח בכל נקודות המפגש של המוקד עם לקוחות

דרישות:
· השכלה אקדמאית – חובה
· נסיון של 3-4 שנים בתחום מוקדי שירות ו/או שימור – חובה
· נסיון בניהול מנהלים - חובה
· מודעות גבוהה לשירות ומכירות
חבר צומחת רוצה להצטרף ?

חיפוש עבודה

אזורים
מקצוע
היקף משרה
דלג על Banners
Banners
חבר מביא חבר
עבור לתוכן העמוד