השמה באדמיניסטרציה

מתמחים בגיוס מקצועות האדמיניסטרציה

מזכיר/ת שותפים למשרד עורך דין מוביל - רמת גן #14241

מזכירה - אנגלית | מלאה | 14/03/2024
  • מתן שרות אדמיניסטרטיבי ל- 4 שותפים:
  • ניהול יומנים מורכבים.
  • מענה טלפוני ובמייל בעברית ובאנגלית. 
  • תיאום ישיבות, שיחות ועידה, נסיעות לחו"ל.
  • סיוע אדמיניסטרטיבי שוטף בכל תחומי הפעילות המקצועית.
  • דרישות :
  • ניסיון כמזכיר/ה אישי/ת, עוזר/ת אישי/ת. – חובה (ניסיון מהצבא אינו מספיק)
    אנגלית ברמה גבוהה - חובה
    שליטה מלאה ב –Outlook .
    תכונות וכישורים אישיים: רמה בינאישית גבוהה, ייצוגי/ת, שירותיות גבוהה, עבודה בצוות, פרואקטיביות, יסודיות, יכולת התמודדות עם ריבוי משימות ועומס ונכונות להשקעה גבוהה.
    תנאי העסקה:

  • משרה מלאה א'-ה' 
    שעות המשרה: 08:00-16:30 

     

Administrative Assistant - Herzliya #14235

אדמיניסטריציה | מלאה, קבועה | 12/03/2024
A global company in Herzliya is looking for an Administrative Assistant
 
​​​​​​​Full time, Sunday-Thursday 8:30-16:30 + willingness to work overtime if necessary

Manage the "day-to-day" office routines, ensure smooth operation of office inventory, groceries, office supplies, and maintenance (cleaning, parking, deliveries, etc.)
Management of the reception desk - providing service to the company's employees and guests, receiving guests.
Handling mail and paperwork
Inventory management and ordering equipment, working with suppliers/subcontractors

Requirements:

- Previous administrative experience
- English at a very good level (speaking, reading and writing)
- Ability to work under pressure and in an environment with multiple tasks and interfaces

סוכנ/ת הזמנות השכרת רכב חו"ל - בני ברק #14233

אדמיניסטריציה | מלאה | 12/03/2024

תפקיד ותחומי אחריות

מענה שירותי ומכירתי לקהל לקוחות מקצועי (סוכני נסיעות) ולקהל לקוחות פרטי (לקוחות ישירים).
המענה הוא  טלפוני (שיחות נכנסות)  
*בהמשך יתכן גם מענה אונליין בערוצים הדיגיטליים שלנו (צ'אט, מייל, וואטסאפ וכו').

התפקיד משלב:
 מתן שירות, ייעוץ, הצעות מחיר ומכירה טלפונית של השכרת רכב בחו"ל  בהתאם לצרכי הלקוח, במגוון יעדים ומדינות בעולם, מבין היצע רחב של ספקים ותוכניות שונות.

 ביצוע הזמנות, גביית תשלום טיפול בביטולים ושינויים בהזמנה, מענה על שאלות ועוד.
ישיבה ב"אופן-ספייס", השיחות הן בעברית (לקוחות ישראלים) אך המערכת הממוחשבת כולה בשפה אנגלית מאחר והשירות ניתן בחו"ל- לכן נדרשת אנגלית טובה ואוריינטציה טובה ללמידת מערכות טכנולוגיות חדשות.

דרישות:

נדרשת אנגלית ברמה טובה ומעלה, (אנגלית שפת אם ושפות נוספות יהוו יתרון).

זיקה או נסיום קודם בתחום התיירות/ תעופה/ מלונאות/ שייט - יתרון.
מועמדים/ות  ברמה אישית טובה שייתנו מענה ייצוגי, אדיב ומקצועי ללקוחותינו.  
בעלי/ות  קליטה מהירה של  מידע חדש ותרגומו לביצועים בעבודה.
בעלי/ות תודעת שירות גבוהה, אוריינטציה מכירתית, יכולת עבודת בצוות.
בעלי/ות כושר ביטוי גבוה.
 

מזכירת חטיבה ותומכת שיווק - ראשל"צ #14222

אדמיניסטריציה | מלאה | 10/03/2024
הגדרת תפקיד: 
מזכירת חטיבה ותומכת שיווק- יד ימינו של מנהל החטיבה בכל הקשור לניהול זמן ולניהול אדמיניסטרטיבי, תמיכה במנהלת השיווק בפעילויות שוטפות ופרוייקטים
ימי עבודה- א-ה- שעות העבודה – 09:00-18:00, נכונות לשעות נוספות
פירוט המשימות / המטלות העיקריות-
  • ניהול יומנים של מנהל החטיבה, ושל הנהלת החטיבה (3 מנהלים נוספים) 
  • ניהול אדמיניסטרטיבי של המשרד
  • עבודה מול ממשקים רבים בארגון, לרבות רשת המכירות
  • הכנת מצגות לאירועים שונים
  • הכנת חומר להדרכות
  • ארגון אירועי חטיבה
  • תמיכה אדמיניסטרטיבית בפעילות של החטיבה, בדגש על אירועים
  • תאום נסיעות לחול וביקורי יצרן בארץ ובחו"ל
  • תמיכה בפעילויות שיווק בפאן האדמינסרטיבי והתפעולי
  • תמיכה במנהלת השיווק של החטיבה
  • עבודה מול משרד פרסום / חברות הפקה
  •  
דרישות תפקיד
ניסיון במזכירות/ ניהול משרד, ניסיון בתפעול שיווק – יתרון, אדמיניסטרציה- חובה
שליטה מעולה באופיס
ניסיון בשיווק/ הפקות – יתרון משמעותי

עברית רהוטה, אנגלית- ברמה טובה
בגרות מלאה- חובה, תואר ראשון- יתרון רב







 

דרוש.ה פקיד/ת קבלה במכללה בצפון ת"א #14219

פקידות קבלה | משמרות | 07/03/2024

דרוש.ה פקידת קבלה 
מענה לסטודנטים
מענה למרצים
ביטול שיעורים ומבחנים ועוד.
מענה טלפונים ובמייל.

דרישות:
שליטה בתוכנות אופיס, אווטלוק. 
שעות עבודה: 07:30-15:30 אפשר לעבוד אם רוצים רק בוקר ואפשר לעבוד פעמיים בשבוע משעה 14:00-21:00
 

מזכיר/ת סמנכ"ל טכנולוגיות עסקיות - ראשל"צ #14217

אדמיניסטריציה | מלאה | 06/03/2024
עוזר.ת אדמיניסטרטיבי.ת לסמנכ"ל טכנולוגיות עיסקיות
בני ברק-מעבר לראשלצ עוד חצי שנה
התפקיד כולל:  
-עבודה שוטפת מול לשכת מנכ"ל, הנהלת החברה, מנהלי החטיבות: ניהול ובקרת משימות פנים / חוץ של הסמנכ"ל, ניהול יומנים ,תיאומים, מענה שוטף
-ניהול אדמיניסטרטיבי של המשרד- הכנת חומרי ישיבות/הדרכות, רכש משרדי.

-הפקה וארגון אירועים פנימיים של הסמנכ"ל
-ריכוז קישרי חוץ עם גופי שת"פ
-תיאום ועבודה מול גורמי פנים וחוץ בארגון: תפעול, שיווק, רכש, הנה"ח , ספקים חיצוניים
-
עבודת back office, הכנת מצגות Power Point ,  מעקב ובקרה Excel


דרישות
-
תואר ראשון – חובה, בתחומי הניהול / יחסים בינ"ל / מנהל עסקים - יתרון
-ניסיון במזכירות/ ניהול משרד 3 שנים ומעלה- חובה

-ניסיון בניהול צוות לפחות שנתיים
-שליטה מעולה בתוכנת אופיס- בדגש Outlook, Power Point , Excel
-
עברית רהוטה, אנגלית- ברמה טובה מאד
-סדר וארגון, דייקנות, אמינות, אחריות 
-
שירותיות, יחסי אנוש טובים ויכולת מוכחת בעבודה בצוות


ימים א-ה 08:00-17:00
 לעיתים ייתכנו שעות נוספות. (אין גמישות בפחות שעות)

דרוש/ה רכז/ת סניף באולם תצוגה - ראשון לציון #14204

פקידות קבלה | מלאה, משמרות, קבועה | 04/03/2024

רכז/ת סניף אולם תצוגה לראשון לציון 
תיאור התפקיד:
קבלת לקוחות המגיעים למשרדים, תיאום פגישות וניהול יומנים של הסוכנים, מענה טלפוני ועבודות אדמיניסטרציה שונות.
עבודה מול לקוחות עסקיים (קבלני דירות) או לקוחות פרטיים.


דרישות התפקיד:
  • ניסיון קודם באדמיניסטרציה / שירות לקוחות– חובה
  • רמה אישית גבוהה
  • יכולת עבודה עצמאית
  • יציבות ויכולת התמדה לאורך זמן

העבודה בימים א'-ה' במשמרות הבאות –
משמרת בוקר - 08:30-17:30 
2-3 פעמים בשבוע בין השעות 10:00-19:00 
ימי ו' לסירוגין בין השעות 08:30-13:00 
 

עובד ליחידת המזומנים בבנק מוביל בת"א #14170

פקיד/ה כללי/ת | מלאה, משמרות, קבועה | 15/02/2024
**קליטה כעובד בנק החל מהיום הראשון**
לבנק מוביל בת"א (רוטשילד) דרוש.ה עובד.ת לספירת כספים 

תיאור התפקיד: 
העבודה נמצאת במחלקת המזומנים של הבנק.
עיקר העבודה כוללת ספירת כסף מזומן והכנסת המזומנים לעובדי ברינקס.
 
 דרישות התפקיד: 
12 שנות לימוד - חובה 
נכונות לעבודה במשמרות בוקר - 07:00-15:00 / ערב 15:00-23:00 
ניסיון קודם בתור מלקט - יתרון משמעותי 
רציני.ת ואחראי.ת
בעל.ת יחסי אנוש מעולים 

 

מנהל.ת משרד - רמת החייל #14032

מזכירה בכירהע' אדמיניסטרטיבית | מלאה | 25/12/2023


לחב' בניה בעלת פרויקטים של בנייה למגורים דרוש.ה מזכיר.ת קבלה ומנהל.ת משרד.
המשרה כוללת עבודת אדמניסטרציה שוטפת, קבלת אורחים, תיאום פגישות, מענה טלפוני. מתן עזרה שוטפת לבעלי התפקידים במשרד.
מדובר בפונקציה האחראית בין היתר על מעקבים בתחומים-  מחשוב ותוכנה, רכבים + דלק + חניות, טלפונים, ביטוחים.
מתן תמיכה ומענה למנהלים ועובדים בתחומים הנ"ל, תוך זמינות מלאה ושליטה בחומר.  

דרישות :
ניסיון בתפקיד דומה והיכרות עם התחומים הנקובים מעלה – חובה .  
אוריינטציה טכנולוגית - חובה .
ניסיון בתפקיד דומה מחב' בניה – יתרון משמעותי.
סבלנות, סובלנות, סדר, ארגון, ראש גדול , יכולת עבודה על כמה משימות במקביל ותחת לחץ.
משרה מלאה בשעות 08-17, ימים א- ה.




 

ברוכים/ות הבאים/ות, 

הגעתם/ן לעמוד משרות אדמיניסטרציה. בעמוד זה מרוכזות כל הצעות העבודה המוצעות בתחום אדמיניסטרציה, ובהן פקידה, בק אופיס, עוזר/ת אישית, מזכירה, מזכיר/ה רפואית, מנהלת אדמיניסטרטיבית, קלדנית ועוד. 

על מנת למקד את החיפוש שלכם, מומלץ לבחור מתוך אפשרויות הסינון את המשרות הרלוונטיות עבורכם. 

חבר הון אנושי דואגים לכם לעבודה מתאימה!

אנחנו נעזרים בחבר הון אנושי לטובת העסקת עובדים בתחומי אדמיניסטרציה זמנית, עובדי מחשוב ועובדי ייצור. 
חבר גילו תמיד נכונות להיענות לבקשותיי, תוך הבנת הצרכים הארגוניים של החברה במקצועיות וביסודיות רבה. חשתי, כי המטרה למלא אחר דרישותינו והמענה לעובדינו עומדת תמיד לנגד עיניהם, תוך ממשק עבודה הדוק, נעים ואישי.
אנחנו נעזרים בחבר הון אנושי לטובת העסקת עובדים בתחומי אדמיניסטרציה זמנית, עובדי מחשוב ועובדי ייצור. חבר גילו תמיד נכונות להיענות לבקשותיי, תוך הבנת הצרכים הארגוניים של החברה במקצועיות וביסודיות רבה. חשתי, כי המטרה למלא אחר דרישותינו והמענה לעובדינו עומדת תמיד לנגד עיניהם, תוך ממשק עבודה הדוק, נעים ואישי.
חבר הון אנושי מספקת עבורנו שירותי גיוס בתחומי אדמיניסטרציה, משאבי אנוש, הנדסאים ומהנדסים.
אנו שבעי רצון מרמת השירות, המקצועיות והמחויבות הגבוהה.
חבר הון אנושי מספקת עבורנו שירותי גיוס בתחומי אדמיניסטרציה, משאבי אנוש, הנדסאים ומהנדסים. אנו שבעי רצון מרמת השירות, המקצועיות והמחויבות הגבוהה.
ברצוני לציין את המקצועיות של עובדי חבר הון אנושי, הן במקצועיות בשכר העובדים והן בעבודה מולנו. עובדי חבר זמינים וקשובים לכל עניין ודבר, לנו כלקוח, ולעובדיהם.
ברצוני לציין את המקצועיות של עובדי חבר הון אנושי, הן במקצועיות בשכר העובדים והן בעבודה מולנו. עובדי חבר זמינים וקשובים לכל עניין ודבר, לנו כלקוח, ולעובדיהם.
השנים הרבות שאני עובד עם החברה, הן ההוכחה הטובה ביותר לכך כי חבר הון אנושי הינה גוף מקצועי לעילא ועילה המספק שירות יעיל ומהיר לשביעות רצון הלקוח.
השנים הרבות שאני עובד עם החברה, הן ההוכחה הטובה ביותר לכך כי חבר הון אנושי הינה גוף מקצועי לעילא ועילה המספק שירות יעיל ומהיר לשביעות רצון הלקוח.
אנחנו נעזרים בשירות של חבר הון אנושי כבר שנים רבות לטובת העסקת עובדים בתחום התוכנה ולאורך כל השנים קיבלנו מצוות העובדים שירות מקצועי, אדיב ומסור.
אנחנו נעזרים בשירות של חבר הון אנושי כבר שנים רבות לטובת העסקת עובדים בתחום התוכנה ולאורך כל השנים קיבלנו מצוות העובדים שירות מקצועי, אדיב ומסור.
שיתוף הפעולה עם חבר הון אנושי בהעסקה והשמת עובדים לתפקידים מגוונים בחברתנו נמשך למעלה מעשור ועומד בסטנדרטים המקצועיים ביותר בזכות השירות האישי והמסור שאותו אתם מספקים.
שיתוף הפעולה עם חבר הון אנושי בהעסקה והשמת עובדים לתפקידים מגוונים בחברתנו נמשך למעלה מעשור ועומד בסטנדרטים המקצועיים ביותר בזכות השירות האישי והמסור שאותו אתם מספקים.

בלוג קריירה

כל הדברים שחשוב שתדעו במהלך הקריירה, מהמשרה הראשונה ועד הפנסיה

הגשת מועמדות

    צרף קורות חיים
    לשיתוף המשרה