אודות חבר ניהול פרוייקטים ומיקור חוץ

חֶבֶר ניהול ומיקור חוץ בע"מ- חברת ניהול פרוייקטים, תפעול וניהול יחידות עסקיות והדרכה.
לחֶבֶר ניהול ומיקור חוץ בע"מ ניסיון רב ומגוון בניהול פרוייקטים רבים בתחומים מגוונים ובהם הדרכה והטמעת מוצרים טכנולוגיים, תפעול מערך עובדים טכנולוגים מקצועיים עבור חברות בינלאומיות, ניהול מערך מרכזי שירות ומכירה טלפוני, תפעול יחידות אדמיניסטרציה, ניהול ותפעול עמדות קבלה, תפעול יחי' מיון קורות חיים, וכתיבה ותרגום טכניים.

  

יחידת ניהול הפרויקטים מתמחה בתפעול יחידות עסקיות בהתאם לאופי היחידה העסקית, ניהול ובקרה של צוותי העובדים באתר הלקוח.

 1. חזון החברה:

 לחברה ניסיון רב בתפעול יחידות שירות ללקוח ובהקמת צוות משימה ממוקד לקוח שמטרתו הובלת העשיה המקצועית. בראש צוות המשימה עומד מנהל החטיבה הרלוונטית ותחתיו רפרנט צוות משימה ייעודי.

רפרנט צוות המשימה ילמד לעומק את פעילות הלקוח, אופי העבודה בבית הלקוח, המשימות הדרושות לתפעול היחידה, יבקר בבית הלקוח בתדירות גבוהה ויפגש עם האחראי מטעם הלקוח על הממשק באופן שוטף לשם עדכון וחידודים.

במסגרת זו כל הידע הנצבר יתועד במסמכים פנימיים ונהלי עבודה על מנת לשמור על נהלים אחידים וצורת עבודה מקצועית.

  
2. איכות השירות:

 

במסגרת הקריטריונים השונים אשר יקבעו על בסיס למידת הפעילות יוגדרו תהליך של בחינת עמידת העובדים בקריטריונים וגיבוש מסגרת מתגמלת במסגרת תהליך שיפור מתמשך.

בין הקריטריונים תימדד תחלופת כ"א, עמידה ביעדי אי היעדרות מהעבודה, עמידה ביעדי ביצוע שהוגרו על ידי הממונים, הערכה אישית והתאמה ארגונית.

קריטריונים אלו ואחרים אשר ייבחרו במשותף יהוו בסיס לתהליך השיפור המתמשך.

הקריטריונים הינם בינאישיים ויוכלו להתבצע בהם שינויים שונים לאורך הדרך.

  

תהליך השיפור, בהתבסס על הקריטריונים הנ"ל יהיה כמפורט:

· הקריטריונים יהיו ידועים לעובדים בכל הרמות

· כל עובד יקיים ישיבה עם רפרנט צוות המשימה לפחות אחת לחודש לפגישה אישית.

· רפרנט צוות משימה ייפגש עם הממונים אחת לחודש לפגישת עבודה, קבלת פידבקים, דיון בתהליכי עבודה, דיון בתהליכי השיפור ועוד.

  

מבדקי לקוח סמוי/איכות שירות ומשוב:

רפרנט צוות המשימה אחראי על ביצוע שוטף של שיחות לקוח סמוי שמטרתן בקרה שוטפת על איכות השירות וחיזוק צורכי הדרכה של היחידה.

לסיכום כל מבדק יישלח דוח כתוב לנבדק הכולל סיכום הפרמטרים שעלו מהשיחה וניתוח נקודות חוזקה וחולשה.

על בסיס הדוח תותאם תוכנית הדרכה מתקנת במידת הצורך.

 

3. עיסוק בתחום הליבה:

 

התפישה היא שעל הלקוח לעסוק רק בתחום הליבה שלו, ובכל השאר תטפל חבר ניהול ומיקור חוץ: מיון וגיוס העובדים, ניהול,הכשרתם והדרכתם בבית הלקוח.

הלקוח מקבל שירות ברמה גבוהה יותר מזו שהיה יכול לפתח בכוחות עצמו תוך שמירה על גמישות מקסימלית.

 

בין לקוחותינו נמנים חברות היטק, חברות תקשורת, בנקים, גופים צבאיים ובטחונים בעלי סיווג בטחוני גבוה, וכו'.

  

פרוייקטים לדוגמא:

 

אלג'מס מקבוצת GE - ניהול הקבלה ושמירה.

 

פייזר - ניהול הקבלה וחדר תקשורת.

 

תפן - ניהול הקבלה.

 

NDS - ניהול הקבלה ותפעול שירותי אדמיניטרציה למחלקות השונות.

 

אפלאיד מטריאילס- ניהול מערך אינטגרטורים החל משנת 2006 ועד היום. במסגרת הפרוייקט חֶבֶר ניהול ומיקור חוץ מגייסת, מאבחנת, ממיינת ומעסיקה עשרות אינטגרטורים מוסמכים עבור אפלאיד מטריאילס במתווה של מיקור חוץ הכולל ניהול מלא ומקיף של הפרוייקט. מנהלת פרוייקט מטעם החברה אחראית על הובלת תהליכי המיון הכוללים בדיקה מקצועית, העברת מרכזי הערכה, תהליכי הערכת עובד ומשוב מנהלים.

  

בנק לאומי: הפעלת מערך כולל של שירות ומכירה בעולם הבנקאות הטלפונית

 

ניהול פרוייקטים מתחום הסקרים: פרוייקט סקרים ודיילות לחברות דאב והמשביר לצרכן בעשרות נקודות ברחבי הארץ במשך מס' חודשים.

 

אלביט כתיבה טכנית: הפעלות, תרגום עריכה וכתיבה טכנית.


חטיבות החברה:

 

חטיבת האדמיניסטרציה: התמחותה בניהול הכשרה ותפעול של יחידות אדמיניסטרציה לקבוצות עבודה בארגון, ניהול ותפעול עמדות קבלה.

 

חטיבת הייצור והתפעול: התמחותה בניהול הכשרה ותפעול של יחידות ייצור בארגון הכוללות אינטגרטורים, טכנאי התקנות ושירות יום/לילה, עובדי ייצור למשימות ופרוייקטים שונים.

 

חטיבת המכירה והשירות: התמחותה בניהול הכשרה ותפעול של מערכי שירות ומכירה טלפוניים, יחידות טלמרקטינג וכו'.

 

חטיבת HR: התמחותה בניהול הכשרה ותפעול של מרכזי מיון קורות חיים, ניהול מערך הגיוס ללקוח.

 

חטיבת רכש ולוגיסטיקה: התמחותה בניהול הכשרה ותפעול של מערך לוגיסטי ומחסנים, שרשרת אספקה, מרכז לוגיסטי.

 

חבר צומחת רוצה להצטרף ?

חיפוש עבודה

אזורים
מקצוע
היקף משרה
דלג על Banners
Banners
חבר מביא חבר
עבור לתוכן העמוד