הצעד הבא עבורך

כל המשרות שלנו נבחרו בקפידה ומותאמות אישית לצרכים שלך, צעד חכם לקריירה

אדמיניסטרציה | Back Office / בק אופיס, איש/ת אדמיניסטרציה, מזכיר/ת במחלקה, מזכירות / פקידות, עוזר/ת אישי/ת, פקיד/ת הזמנות / מתאם/ת מכירות, פקיד/ת קבלה | מרכז, שרון | משרה מלאה | 19.10.2017

תיאור תפקיד

דרוש/ה פקיד/ת קבלה לחברת הייטק בינלאומית בהרצליה!!
במסגרת התפקיד: מתן מענה למנכ"ל החברה,
אחראיות על אישורים לטיסות
הזמנות ציוד, הזנת חשבוניות ,תפעול שוטף של המשרד
משרה מלאה

דרישות תפקיד

אנגלית ברמה גבוהה -חובה
תואר ראשון- יתרון
שירותיות ויחסי אנוש מעולים
ניסיון באדמיניסטרציה- חובה!!

משאבי אנוש | הכשרה והדרכה, רכז/ת משאבי אנוש | מרכז, שרון | משרה מלאה | 19.10.2017
תיאור
לחברה מובילה בפ"ת מחפשים אחראי/ת קורסי הכשרה – החלפה לחל"ד
יש אופציה להמשיך לטווח הארוך
התפקיד כולל הדרכה פרונטאלית וניהול של קורסי הכשרה בסיסיים המכשירים נציגים לעבודה באגף לקוחות פרטיים, לרבות:
בניית תכנית הקורס, ניהול הנציגים במהלך הקורס (אישי ומקצועי), הכנת תרגולים, חוברות ומערכי שיעור, מתן מענה בנושאים תפעוליים שוטפים, שיבוץ מומחי תוכן והנחייתם המקצועית, פגישות שוטפות עם ממשקים וחיבור למוקדים, תיקוף שוטף של תכני הקורס וניהול לוגיסטי של הקורס.
•התפקיד כולל ניהול קורסים רבים בשוטף, פתיחת וסגירת קורסים יומית והשקעה מרובה
•קשר שוטף ושיתוף פעולה עם דרגים ניהוליים במוקדים הרלוונטיים
•קשר שוטף עם ממשקים נוספים בארגון, כגון: גיוס, הדרכה, לוגיסטיקה וביטחון
•ניהול והדרכה בקורסי הכשרה מרוחקים גאוגרפית (עפ"י צורך)
דרישות תפקיד
•ניסיון הדרכתי – חובה
*ניסיון בעולם המוקדים – יתרון משמעותי
*ניסיון בתפקיד ניהולי קודם (בכיר / אחמ"ש / מנהל צוות) – יתרון משמעותי
•נכונות להשקעה רבה ולשעות נוספות
•רישיון נהיגה ונכונות לנסיעות מחוץ לעיר במידת הצורך
*משרה מלאה + שעות נוספות ומאומצות
משאבי אנוש | הכשרה והדרכה, מנהל/ת גיוס והשמה, מנהל/ת משאבי אנוש | מרכז, שפלה, שרון | משרה מלאה | 19.10.2017

תיאור

בניית תכניות הדרכה אופרטיביות כולל יישומן ובקרה על הביצוע בפועל.
עריכת דוחות מעקב אחר הפעילות ההדרכתית – כולל הערכה אפקטיבית של פעולות ההדרכה ברחבי הארץ.
עריכת סיקרי שביעות רצון ומשובים על פעילויות ההדרכה, ניתוחם והגשת מסקנות לביצוע.
הפקת חומר פרסומי על הפעילות ההדרכה

 

דרישות תפקיד

אקדמאי בעל תואר ראשון במדעי החברה והרוח, או בחינוך. רצוי תואר שני באחד מהתחומים הבאים: טכנולוגית למידה, חינוך תוך התמחות בפיתוח תכניות למידה או מדעי ההתנהגות.
לפחות 3 שנים ניסיון בניהול הדרכה (יתרון להשכלה ו/ או ניסיון בתחום הייעוץ האירגוני) – ידע וניסיון באבחון צרכי הדרכה, גיבוש ובנייה של ותוכניות למידה .
ניסיון ניהולי – מקצועית ומנהלית
יכולת הבעה וניסוח בע"פ ובכתב ברמה גבוהה.
שפות : עברית על בוריה, אנגלית ברמה גבוהה, יתרון לשפות נוספות.
שליטה מלאה על תכניות האופיס – אקסל מצגות וכו’.
יכולת עבודה מול קהלים כולל יכולת גיוס קהלים חדשים.
יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש מעולים.

אדמיניסטרציה | מרכז | משרה מלאה | 19.10.2017
תיאור
לחברת מכירת צילום מקצועי בת"א דרוש/ה פקיד/ת הנהח"ש ואדמיניסטרציה!
במסגרת התפקיד:
ביצוע מעקב אחר הזמנות,
גביית תשלומים מלקוחות,
קליטת הזמנות,
מענה טלפוני ,
ומתן מענה אדמניסרטיבי שוטף.
א-ה 09:00-18:00
דרישות
ניסיון בתפקיד קודם – יתרון
שליטה ביישומי אופיס- חובה
סדר וארגון- חובה
נכונות לשמרה לטווח הארוך

מחפש עבודה כרגע? יש לך חבר שמחפש עבודה?
צור עמנו קשר או התקשר 1-700-702-100