שירותי ויזות ואשרות עבודה לעובדים ומומחים זרים.

השער שלכם לניהול פרויקטים מקצועי

שירותי ויזות ואשרות עבודה לעובדים ומומחים זרים

הצעד הראשון שלכם לקבלת שירותי ויזות ואשרות עבודה לעובדים ומומחים זרים מתחיל כאן. קבלו מאתנו חבילת שירותים מקיפה הכוללת שרותי עו"ד , אדמיניסטרציה ולוגיסטיקה מקצה לקצה, בהתאמה לצרכים הייחודיים שלכם, מעסיקים ועובדים כאחד.

השירותים שלנו כוללים:

  • ויזת מומחים עד 90 ימים: אפשר לצאת לפרויקטים קצרי טווח ללא כאבי ראש! אנחנו נטפל בהנפקת אשרות עבודה זמניות לעובדים המגיעים לישראל למשימות של עד 90 יום. למי השירות מתאים? למפעלים הזקוקים לטכנאים/מומחים מחו"ל הנדרשים לתיקונים בתקלות זמניות, ולחילופין מספקים ייעוץ והדרכה.
  • ויזת מומחים לשנה: הנפקת היתר וויזת עבודה לעובדים המגיעים לישראל לתקופה שהיא למעלה מ-90 ימים ועד שנה, ניתנת להארכה משנה לשנה עד 5 שנים. למי השירות מתאים? היתר מסוג הזה אידאלי למומחים המגיעים ממדינות שונות לפרויקטים ארוכים הדורשים התחייבות ממושכת.
  • ויזה בטכנולוגיות ומיכון ייחודי : הנפקת היתר וויזת עבודה לפרויקטים לאומיים ו/או שאינם לאומיים אך לטובת ביצועם יש צורך בשימוש בטכנולוגיה ומיכון ייחודי. באמצעות צוות המומחים שלנו נסייע בקבלת היתר שיותאם לצרכי הפרויקט מבחינת היקפי כח האדם הנדרש וכן לזמן הנדרש לביצועו – עד לתקופה של 5 שנים.
  • היתרים לעובדי תעשיה: לאור מצוקת כוח אדם קשה בקרב התעשיינים, משרד הכלכלה בשיתוף עם רשות האוכלוסין התיר הקצאה בת 3,000 עובדים לענף התעשייה בהתאם לקבוצות שכר בענף. במסגרת היתר זה העובדים יגיעו באמצעות גיוס עצמאי ע״י החברות או במסגרת הסכמים בילטרליים. מדובר בעובדים ל-5 שנים וכל מעסיק יוכל לקבל הקצאה בהתאם לזכאותו.
  • שירותי קרקע: אנחנו מספקים שירותי קרקע מלאים ו/או חלקיים, בהתאם לצרכי המזמין. שירותי הקרקע כוללים מגורים הולמים בהתאם לתקנות מגורים הולמים לעובדים זרים, ביטוחי בריאות, אנשי שטח שמלווים את העובדים מרגע הגעתם לישראל, שירותי חשבות שכר, ליווי בשירותי בנקאות, תקשורת ועוד, הכל בהתאם לצרכי ובחירת המזמין.

למה חבר ניהול פרויקטים ומיקור חוץ?

  • מומחיות: תיהנו מהמוניטין, הידע הניסיון המעמיקים שלנו בפתרונות משאבי אנוש
  • התאמה אישית: אנחנו מבינים את הצרכים הספציפיים שלכם בהעסקת עובדים זרים ובחירת האשרה המתאימה
  • חיסכון בזמן ומשאבים: באמצעות עורכת דין המתמחה בתחום זה אנו מבצעים עבורכם את כל ההליכים הנדרשים להעסקת עובדים זרים, ומאפשרים לכם להתרכז בפעילותכם העסקית
  • עבודה על פי החוק והתקנות: אנחנו מכירים את הדרישות החוקיות העדכניות, פועלים על פי כל החוקים והתקנות ומגדילים את סיכויי ההצלחה של העסק בבקשות האשרה

 

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם ד״ר איריס סולנצ׳יק-כהן 

טלפון: 052-8226555    מייל: irisco@hever.co.il

 

השירותים ניתנים ע״י חבר ניהול פרויקטים ומיקור חוץ

לאור הצורך במיתוג הבנק כמעסיק דיגיטלי וחדשני בתהליכי המיון והגיוס ובמטרה לשפר את חויית המועמד,

מזה כשנתיים אנו משלבים בתהליך המיון כלי דיגיטלי של ראיון מרוחק.

עד כה נערכו מאות ראיונות מצולמים למגוון משרות פתוחות, צפינו במועמדים ונחשפנו אליהם באופן יעיל וגמיש, תוך סינון המתאימים ביותר.

המשובים שמתקבלים הן ממועמדים והן ממנהלים מגייסים לצד חסכון בזמן ומשאבים יוצרים באז ארגוני.

שיתוף הפעולה וההתאמות שנעשות בהתאם לדרישותינו מאפשרות לנו התנהלות יעילה וחסכון משמעותי במשאבים.
לאור הצורך במיתוג הבנק כמעסיק דיגיטלי וחדשני בתהליכי המיון והגיוס ובמטרה לשפר את חויית המועמד, מזה כשנתיים אנו משלבים בתהליך המיון כלי דיגיטלי של ראיון מרוחק. עד כה נערכו מאות ראיונות מצולמים למגוון משרות פתוחות, צפינו במועמדים ונחשפנו אליהם באופן יעיל וגמיש, תוך סינון המתאימים ביותר. המשובים שמתקבלים הן ממועמדים והן ממנהלים מגייסים לצד חסכון בזמן ומשאבים יוצרים באז ארגוני. שיתוף הפעולה וההתאמות שנעשות בהתאם לדרישותינו מאפשרות לנו התנהלות יעילה וחסכון משמעותי במשאבים.
לאחר מעל שנתיים של הטמעת המוצר  אני יכולה להעיד כי הוא מסייע בתהליכי הסינון ואבחון המועמדים בשלב ראשוני של התהליך.

 המוצר פשוט, נוח לשימוש ומייצר חווית משתמש הן עבור המועמד באופן כזה שמאפשר לו להביע את עצמו באמצעות הכלי בכל זמן ובכל מקום שנוח לו

 והן עבור המנהלים המגייסים המקבלים את הראיונות המצולמים וחופשיים לצפות בראיונות בכל זמן שבחרו, כמו כן לקבל רושם על המועמד ולאבחן את יכולותיו.

 המנהלים בטבע אהבו מאוד את הכלי ובקשו לחזור ולהשתמש בו בתהליכי הגיוס,

 יכולת סינון המועמדים השתפרה ומשפך הגיוס הצטמצם במשרות בהן בחרנו להשתמש בכלי.
לאחר מעל שנתיים של הטמעת המוצר אני יכולה להעיד כי הוא מסייע בתהליכי הסינון ואבחון המועמדים בשלב ראשוני של התהליך. המוצר פשוט, נוח לשימוש ומייצר חווית משתמש הן עבור המועמד באופן כזה שמאפשר לו להביע את עצמו באמצעות הכלי בכל זמן ובכל מקום שנוח לו והן עבור המנהלים המגייסים המקבלים את הראיונות המצולמים וחופשיים לצפות בראיונות בכל זמן שבחרו, כמו כן לקבל רושם על המועמד ולאבחן את יכולותיו. המנהלים בטבע אהבו מאוד את הכלי ובקשו לחזור ולהשתמש בו בתהליכי הגיוס, יכולת סינון המועמדים השתפרה ומשפך הגיוס הצטמצם במשרות בהן בחרנו להשתמש בכלי.

בלוג HR

כל מה שחשוב לדעת על ניהול קריירה בעולם משתנה

הגשת מועמדות

    צרף קורות חיים
    לשיתוף המשרה