השמה באדמיניסטרציה

מטפלים באדמיניסטרציה של העובדים

מתמחים בגיוס מקצועות האדמיניסטרציה

עבודת אדמיניסטרציה איכותית היא אחד המפתחות להנעה ותפעול יעיל של עסק.

התפקידים בתחום האדמיניסטרציה מגוונים ודורשים מגוון יכולות כמו: מענה מקצועי ויעיל למיילים ולטלפונים, תיאום לוחות הזמנים, שיחות עם ספקים ובעצם טיפול שוטף בכל המטלות שמניעות את העסק.

המומחיות שלנו היא לאתר עובדי אדמיניסטרציה איכותיים ולחבר אותם לארגונים המתאימים, שזקוקים להם עבור משרות זמניות וקבועות כאחת.

עם כ 60 שנות ניסיון באיתור, גיוס, אבחון והשמה בתחום האדמיניסטרציה, אנחנו יכולים להבטיח לכם שאתנו, אתם בידיים הכי טובות.

Back Office / בק אופיס, Back Office / בק אופיס | שפלה | משרה מלאה | 25.03.2020
שכר: 7000 ₪
לחברה העוסקת בפיתוח ומכירת מכשור רפואי בגדרה דרוש/ה איש/אשת בק אופיס לתחום השירות לקוחות.

התפקיד כולל:
*מענה לפניות הלקוחות.
*מתן הצעות מחיר
*עדכון והקמת לקוחות ואנשי קשר מתאימים.
*קבלת הזמנות מלקוחות הקמתם במערכת
*אחריות כוללת על המלאי
*הזמנות ציוד למשרד

דרישות:
זמינות למשרה מלאה
רקע במדעי הטבע (ביולוגיה / כימיה ומה שבניהם) –יתרון
תואר אקדמי בתחום – יתרון
רקע בהנהלת חשבונות – יתרון
ידע ב SAP – יתרון
נכונות לעבודה במשרה מלאה במשרד
מזכירות / פקידות, פקיד/ת קבלה | ירושלים והסביבה | משמרות, משרה חלקית, סטודנטים | 25.03.2020
עבודה אדמיניסטרטיבית בלשכת המשנה לנגיד, משרה חלקית (לפחות 3 ימים, לפחות 25 שעות).
תנאים מצוינים!

במסגרת התפקיד:
*עבודת אדמיניסטרציה שוטפת בלשכה: מענה טלפוני, תכתובת דוא"ל, תיוק מסמכים.
*ניהול יומן ממוחשב המצריך תיאום פגישות מרובות משתתפים מול גורמים
בכירים בארץ ובחו"ל.
*מתן מענה לפניות הציבור.
*סיוע למנהלת הלשכה במשימות שוטפות, בהתאם לצורך.

דרישות:
סטודנט/ית בעל/ת יתרת לימודים של שנתיים לפחות- חובה!
ניסיון קודם בעבודה דומה
שליטה בשפה האנגלית
ידע ושליטה באופיס
זמינות לעבודה פעם בשבוע בלשכה בת"א
מזכירות / פקידות, פקיד/ת קבלה | שרון | משרה מלאה | 25.03.2020
שכר: 9000 ₪
חברת הייטק מצליחה היושבת בהרצליה פיתוח מגייסת מזכיר /ת קבלה.
התפקיד כולל: ניהול יומן, מענה לטלפונים, קבלת אורחים, עבודות אדמיניסטרציה שוטפות.
שעות העבודה: 9:00-18:00
שכר: 9K +סיבוס

דרישות
– אנגלית גבוהה.
– ניסיון קודם רלוונטי.
– שליטה ביישומי office.
– דינאמיות, ראש גדול וייצוגיות.
Back Office / בק אופיס, איש/ת אדמיניסטרציה, מכירות טלפוניות, נציג/ת שירות לקוחות, שירות לקוחות פרונטלי | מרכז | משמרות | 19.03.2020
תיאור
לארגון הייטק מוביל המספק פתרונות תקשורת דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות.
מיקום- תל אביב- רמת החייל.
התפקיד כולל:
-הפניית דרישות לקוחות (עסקיים) טלפונית, ופתיחת פנייה על גבי מערכת החברה.
-הפניית הדרישות אינטרנטית לתוך הארגון .
– אדמיניסטרציה- תיוקים, מענה למיילים וכד’.
משרה מלאה- 7:30-17:00 .
** סביבה איכותית, צוות חם מאד, תנאים מעולים!!!
דרישות
– אנגלית טובה- חובה.
-יכולת שירותית טובה.
– יכולת מחשובית טובה – העבודה מול מערכות ,ERP
– ניסיון אדמיניסטרטיבי.
ביטוח, בנקאות ושוק ההון | Back Office / בק אופיס, Back Office / בק אופיס, פקידת גמל פנסיה, קשרי לקוחות | מרכז | משרה חלקית, משרה מלאה, סטודנטים | 19.03.2020
למוקד ביטוח רכב מובילה בר"ג
אנשי/ות מוקד ב.רכב
חובה שנתיים מביטוח רכב
שכר 5300 + עמלות גבוהות
שעות  9-17
 
אדמיניסטרציה | מזכירות / פקידות, פקיד/ת קבלה | מרכז | משרה מלאה | 19.03.2020
מזכיר/ת שותפים למשרד רו"ח מה BIG 4 במרכז ת"א !! 
העבודה כוללת:
ניהול מספר יומנים, תיאומי פגישות,
הכנת חדר ישיבות, מענה טלפוני ועוד.
ימים א’-ה’ 8.5 שעות עבודה
שכר: 8K
דרישות
ניסיון בתפקיד דומה מהשנתיים האחרונות
אנגלית ברמה גובהה
שליטה בתוכנות אופיס
Back Office / בק אופיס, רפרנט/ית פקיד/ת ביטוח חיים | שרון | משרה מלאה | 19.03.2020
דרוש/ה פקיד/ת תפעול לבק אופיס לסוכנות לביטוח בשרון
סוכנות ביטוח שנותנת שירות לחברה.
לא נדרש ידע בביטוח
התפקיד כולל: עובדי הלקוחות שעוברים תאונה מגיעים לחברה וממלאים טפסים והתפקיד להקליד את הטפסים.
עובדת שירותית, נעימה ללקוחות
8:00-16:30
שכר 6,000 ש"ח
אדמיניסטרציה | מזכיר/ת במחלקה, מזכירות / פקידות, פקיד/ת קבלה | מרכז | משרה מלאה | 19.03.2020
מזכיר/ה לחברה סופר כיפית ונעימה במרכז ת"א !!
העבודה כוללת:
ניהול יומנים, תיאומי פגישות, מענה טלפוני,
קבלת קהל, הזמנת ציוד, מיילים ועוד.
ימים א'-ה' 09:00-17:30
שכר: 7K
דרישות:
שליטה בתוכנות אופיס
שירותיות וייצוגיות
ניסיון מזכירותי קודם- יתרון משמעותי
אדמיניסטרציה | מזכיר/ת במחלקה, מזכירות / פקידות, פקיד/ת קבלה | מרכז, שרון | משרה מלאה, משרת הורה | 19.03.2020
שכר: 8-9K ₪

למשרד עו"ד בוטיקי היושב בת"א מגייסים מזכיר/ה.
התפקיד כולל מענה טלפוני, ניהול יומנים, הזמנות ציוד, שיחות ועידה ועוד…

דרישות
– שליטה ביישומי office
– ניסיון קודם ממשרד עו"ד
– אנגלית גבוהה
– משרה מלאה 8:00-16:00
Back Office / בק אופיס, איש/ת אדמיניסטרציה, מזכירות / פקידות | מרכז | משרה מלאה | 19.03.2020
חברה ממשלתית בת"א מחפשת מזכיר/ה למשרה מלאה.
במסגרת התפקיד – מילוי טפסים, פיקוח עליהם, קשר עם לקוחות, עבודה עם תוכנת חשבשבת ועוד.
שעות עבודה: 8:00-16:00
שכר: 33 ש"ח לשעה
מזכיר/ה ערב, מזכירות / פקידות | מרכז | משרה חלקית | 19.03.2020
שכר: 50 שח לשעה ₪
לחברה לייצור תרופות בתל אביב דרוש/ה מזכיר/ת ערב לשעות 13:00-19:00
העבודה כוללת: מענה טלפוני, תיאומי פגישות, הנה"ח בסיסית, הזמנות מספקים ועוד..
 
דרישות:
תעודת הנה"ח סוג 2.
ניסיון מזכירותי קודם.
מזכיר/ת במחלקה, מזכירות / פקידות, ניהול משרד | מרכז, שרון | 19.03.2020
משרד עו"ד מצליח היושב בת"א מחפש מזכיר/ה בעל/ת ניסיון ממשרד עו"ד למשרה מלאה.
במסגרת התפקיד-ניהול משרד, מתן מענה לשותפים, קשר עם לקוחות, התנהלות גם בשפה האנגלית.
שעות עבודה: 9:00-18:00
 
אדמיניסטרציה | צפון והעמקים | משרה מלאה | 19.03.2020
תיאור
למשרד ותיק ומשפחתי הממוקם בטירת הכרמל דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת – משרה זמנית לשנה!
התפקיד כולל:
– מענה לטלפונים
– עבודה מול הנה"ח (חיצונית) – משכורות, חשבוניות, תשלומים וכו’.
– התנהלות מול נותני שירות
– טיפול בייבוא משלוחים מחו"ל ומשלוחים בארץ
– הכנת הצעות מחיר ללקוחות וטיפול בגביית תשלומים
– טיפול בתשלומים מחו"ל
– התנהלות מול ספקים ולקוחות
– ניהול מלאי וקבלת משלוחים מחו"ל.
משרה מלאה ימים א’ – ה’ שעות 08:00-17:00


דרישות
אנגלית ברמה טובה מאוד (דיבור, קריאה וכתיבה שוטפת) – חובה.
שליטה מלאה בתוכנות office – חובה.
שליטה מלאה בתוכנות sap/priority – עדיפות ל-sap.

Back Office / בק אופיס, איש/ת אדמיניסטרציה, פקיד/ת קבלה | מרכז, שפלה | משרה מלאה | 19.03.2020
מתן מענה טלפוני ראשוני לעובדי החברה בכל הקשור למשאבי אנוש.
הקמת עובדים חד פעמיים ושעתיים במערכת מלם, בדיקת טפסי קליטה , הקלדה וסריקת החומרים למערכת.
עריכת סיומי העסקה – אחריות לקבלת כל הטפסים, הקלדה במערכת והוצאת מכתבי סיום וסריקתם.
תמיכה בתהליכים ופרויקטים במשאבי אנוש, כדוגמא: תהליכי פרישה, הקלדות, הוצאות מכתבים, מעקב הערכה ומשוב וכדומה.
תמיכה בתהליכי רווחה ופרט – הפעלת מערך תווי שי לעובדים, החל משלב האבחון ועד לשלב זקיפת המס בהתאם לנוהל.
 
דרישות התפקיד
 
תואר ראשון
• ניסיון בעבודה משרדית אדמיניסטרטיבית/תפעול אדמיניסטרטיבי
• ניסיון בתפקידי אדמיניסטרציה בכירה/תפעול משאבי אנוש – יתרון
• הכרות עם מערכות מידע ארגוניות, OFFICE ברמה גבוהה לרבות EXCEL
• יכולת עבודה עצמאית בסביבה צוותית
אדמיניסטרציה | Back Office / בק אופיס, מזכירות / פקידות, נציג/ת שירות לקוחות, פקיד/ת קבלה | מרכז | משרה זמנית, משרה מלאה | 19.03.2020
לחברת ביטוח מובילה בפ"ת דרוש/ה מראיין/ת טלפוני/ת- משרה זמנית כחצי שנה עם אופציה.
התפקיד כולל
איתור מועמדים למגוון תפקידים, סינון ומיון קו"ח, עבודה מול רשתות חברתיות.
ביצוע ראיונות טלפונים, עבודה מול מנהלים, מעורבות בתהליכי קידום בחברה.
שעות 8-17 א’-ה
 
דרישות
בוגר /ת תואר ראשון בתחום רלוונטי – חובה.
ניסיון קודם בגיוס – יתרון משמעותי
ניסיון קודם בשירות לקוחות /מכירות – יתרון משמעותי
מזכיר/ה רפואית, מזכירות / פקידות, שירות לקוחות פרונטלי | ירושלים והסביבה | משמרות, סטודנטים | 19.03.2020
חובה!!!! סטודנט/ית בעל אישור לימודים בתוקף
* ימי עבודה: א' – ה'- משמרות+ סופי שבוע זמינות למינימום 3 משמרות בשבוע
* יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה
אפשרות להר הצופים או עין כרם
**תנאים מצוינים למתאימים וקליטה ישירה לארגון**
אדמיניסטרציה | Back Office / בק אופיס, ניהול משרד, עוזר/ת אישי/ת | 19.03.2020
דרושים/ות לחברה גדולה בתחום הביטוח אחראי/ות בקרה –
תיאור התפקיד:

  • אחריות כוללת לניהול וביצוע בקרות רפואיות שוטפות, בעיקר בעולם הניתוחים

  • מתן מענה בהיבט הרפואי לצוותי האגף בכל הקשור בפניות המבוטחים והספקים.

  • ביצוע בדיקות ובירורים על פעולות (בדיקת סיכומי ניתוחים והפניות), למול סל השירותים של קופ"ח כללית.

  • הצלבת נתונים ותעריפים רבעוניים למול מחירון משרד הבריאות.

  • ביצוע בקרות על דוחות ניתוח טרם תשלום ובדיעבד.

  • הובלת פרויקטים למול מנהל הרפואי של כללית מושלם.

  • עבודה מול מספר מערכות מחשוב במקביל.

  • העבודה מתבצעת למול מסמכים רפואיים ומאגרי מידע ממוחשבים.


דרישות התפקיד:

  • הסמכה של אח /אחות חדר ניתוח (וותק של לפחות כמה שנים) – חובה!

  • יכולת קליטה מהירה ועבודה עצמאית.

  • עבודה יסודית, תוך דיוק והקפדה על פרטים ואיכות.
    משרה מלאה- ללא שישי
    08:00-16:30


Back Office / בק אופיס, Back Office / בק אופיס, איש/ת אדמיניסטרציה | מרכז | משרה חלקית, משרה מלאה, משרת הורה | 19.03.2020
תיאור
למשרד עו’’ד בתל אביב דרוש/ה אחראי/ת בילינג.
התפקיד כולל קשר רציף מול לקוחות ושותפי המחלקות הבינלאומית במשרד, הנפקת דוחות חיוב ללקוחות המשרד בהתאם לפעילות
.
דרישות
-אנגלית גבוהה/ ברמת שפת אם – חובה!
-חשיבה מספרית, דיוק ותשומת לב לפרטים
-תודעת שירות גבוהה
-ניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת
-משרה מלאה 8:30-17:00 (אופציה גם לשעות 8:30-15:00)
אדמיניסטרציה, שירות לקוחות | Back Office / בק אופיס, Back Office / בק אופיס, מזכיר/ת במחלקה, מנהל/ת שירות לקוחות, ניהול פרוייקטים, שירות לקוחות פרונטלי | מרכז | משרה מלאה | 19.03.2020
שכר: 9000 ₪
דרוש /ה מנהל /ת פרויקטים ומרכז שירות ואדמיניסטרציה לחברה מובילה-פתח תקווה.
כחלק מתיאור התפקיד:
* הפקה וניתוח דוחו"ת.
* ניהול רווחת עובדים.
* ניהול שירות.
* ניהול הליך תשלום החשבוניות.
ועוד…
היקף משרה-א'-ה' 07:30-16:00 ימי שישי לסירוגין (קיימת גמישות).
כחלק מדרישות התפקיד:
* ניסיון בניהול ישיר של 2-3 עובדים.
* ניסיון בניהול פרויקטים-חובה
* ידע בהנהלת חשבונות.
* ידע בתוכנות Office וExcel- חובה.
* ניסיון בתחום הרכב-יתרון. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
Back Office / בק אופיס, Back Office / בק אופיס, איש/ת אדמיניסטרציה | מרכז, שרון | 19.03.2020
לחברת בנייה בהוד השרון דרוש/ה איש/אשת בק אופיס כספים.
במסגרת התפקיד- קשר עם לקוחות לגבי החשבוניות שלהם, מעקב אחר התשלום ויכולת התשלום של הלקוח, הזנת נתונים למערכת בקרה תקציבית, הפקת חשבונות ללקוחות על עבודות שבוצעו באותו חודש, טיפול בערבות בנקאית ונספח ביטוח כאשר נפתח אתר בניה.
ימים א'-ה'
שעות: 8:00-17:00 / 8:00-16:00
דרישות:
אוריינטציה למספרים
בעל/ת רקע בתפקיד של בק אופיס ממחלקת כספים בארגון
הגדלת ראש
אנחנו נעזרים בחבר הון אנושי לטובת העסקת עובדים בתחומי אדמיניסטרציה זמנית, עובדי מחשוב ועובדי ייצור.
חבר גילו תמיד נכונות להיענות לבקשותיי, תוך הבנת הצרכים הארגוניים של החברה במקצועיות וביסודיות רבה. חשתי, כי המטרה למלא אחר דרישותינו והמענה לעובדינו עומדת תמיד לנגד עיניהם, תוך ממשק עבודה הדוק, נעים ואישי.
אנחנו נעזרים בחבר הון אנושי לטובת העסקת עובדים בתחומי אדמיניסטרציה זמנית, עובדי מחשוב ועובדי ייצור. חבר גילו תמיד נכונות להיענות לבקשותיי, תוך הבנת הצרכים הארגוניים של החברה במקצועיות וביסודיות רבה. חשתי, כי המטרה למלא אחר דרישותינו והמענה לעובדינו עומדת תמיד לנגד עיניהם, תוך ממשק עבודה הדוק, נעים ואישי.
חבר הון אנושי מספקת עבורנו שירותי גיוס בתחומי אדמיניסטרציה, משאבי אנוש, הנדסאים ומהנדסים.
אנו שבעי רצון מרמת השירות, המקצועיות והמחויבות הגבוהה.
חבר הון אנושי מספקת עבורנו שירותי גיוס בתחומי אדמיניסטרציה, משאבי אנוש, הנדסאים ומהנדסים. אנו שבעי רצון מרמת השירות, המקצועיות והמחויבות הגבוהה.
ברצוני לציין את המקצועיות של עובדי חבר הון אנושי, הן במקצועיות בשכר העובדים והן בעבודה מולנו. עובדי חבר זמינים וקשובים לכל עניין ודבר, לנו כלקוח, ולעובדיהם.
ברצוני לציין את המקצועיות של עובדי חבר הון אנושי, הן במקצועיות בשכר העובדים והן בעבודה מולנו. עובדי חבר זמינים וקשובים לכל עניין ודבר, לנו כלקוח, ולעובדיהם.
השנים הרבות שאני עובד עם החברה, הן ההוכחה הטובה ביותר לכך כי חבר הון אנושי הינה גוף מקצועי לעילא ועילה המספק שירות יעיל ומהיר לשביעות רצון הלקוח.
השנים הרבות שאני עובד עם החברה, הן ההוכחה הטובה ביותר לכך כי חבר הון אנושי הינה גוף מקצועי לעילא ועילה המספק שירות יעיל ומהיר לשביעות רצון הלקוח.
אנחנו נעזרים בשירות של חבר הון אנושי כבר שנים רבות לטובת העסקת עובדים בתחום התוכנה ולאורך כל השנים קיבלנו מצוות העובדים שירות מקצועי, אדיב ומסור.
אנחנו נעזרים בשירות של חבר הון אנושי כבר שנים רבות לטובת העסקת עובדים בתחום התוכנה ולאורך כל השנים קיבלנו מצוות העובדים שירות מקצועי, אדיב ומסור.
שיתוף הפעולה עם חבר הון אנושי בהעסקה והשמת עובדים לתפקידים מגוונים בחברתנו נמשך למעלה מעשור ועומד בסטנדרטים המקצועיים ביותר בזכות השירות האישי והמסור שאותו אתם מספקים.
שיתוף הפעולה עם חבר הון אנושי בהעסקה והשמת עובדים לתפקידים מגוונים בחברתנו נמשך למעלה מעשור ועומד בסטנדרטים המקצועיים ביותר בזכות השירות האישי והמסור שאותו אתם מספקים.

בלוג קריירה

כל הדברים שחשוב שתדעו במהלך הקריירה, מהמשרה הראשונה ועד הפנסיה

מחפש עבודה כרגע? יש לך חבר שמחפש עבודה?
צור עמנו קשר או התקשר
1-700-702-100