מזכיר/ת שותפים למשרד עורך דין מוביל - רמת גן #14241
- מתן שרות אדמיניסטרטיבי ל- 4 שותפים:
- ניהול יומנים מורכבים.
- מענה טלפוני ובמייל בעברית ובאנגלית.
- תיאום ישיבות, שיחות ועידה, נסיעות לחו"ל.
- סיוע אדמיניסטרטיבי שוטף בכל תחומי הפעילות המקצועית.
- דרישות :
- ניסיון כמזכיר/ה אישי/ת, עוזר/ת אישי/ת. – חובה (ניסיון מהצבא אינו מספיק)
אנגלית ברמה גבוהה - חובה
שליטה מלאה ב –Outlook .
תכונות וכישורים אישיים: רמה בינאישית גבוהה, ייצוגי/ת, שירותיות גבוהה, עבודה בצוות, פרואקטיביות, יסודיות, יכולת התמודדות עם ריבוי משימות ועומס ונכונות להשקעה גבוהה.
תנאי העסקה:
משרה מלאה א'-ה'
שעות המשרה: 08:00-16:30
Administrative Assistant - Herzliya #14235
Manage the "day-to-day" office routines, ensure smooth operation of office inventory, groceries, office supplies, and maintenance (cleaning, parking, deliveries, etc.)
Management of the reception desk - providing service to the company's employees and guests, receiving guests.
Handling mail and paperwork
Inventory management and ordering equipment, working with suppliers/subcontractors
Requirements:
- Previous administrative experience
- English at a very good level (speaking, reading and writing)
- Ability to work under pressure and in an environment with multiple tasks and interfaces
סוכנ/ת הזמנות השכרת רכב חו"ל - בני ברק #14233
תפקיד ותחומי אחריות
מענה שירותי ומכירתי לקהל לקוחות מקצועי (סוכני נסיעות) ולקהל לקוחות פרטי (לקוחות ישירים). המענה הוא טלפוני (שיחות נכנסות)
*בהמשך יתכן גם מענה אונליין בערוצים הדיגיטליים שלנו (צ'אט, מייל, וואטסאפ וכו').
התפקיד משלב:
מתן שירות, ייעוץ, הצעות מחיר ומכירה טלפונית של השכרת רכב בחו"ל בהתאם לצרכי הלקוח, במגוון יעדים ומדינות בעולם, מבין היצע רחב של ספקים ותוכניות שונות.
ביצוע הזמנות, גביית תשלום טיפול בביטולים ושינויים בהזמנה, מענה על שאלות ועוד.
ישיבה ב"אופן-ספייס", השיחות הן בעברית (לקוחות ישראלים) אך המערכת הממוחשבת כולה בשפה אנגלית מאחר והשירות ניתן בחו"ל- לכן נדרשת אנגלית טובה ואוריינטציה טובה ללמידת מערכות טכנולוגיות חדשות.
דרישות:
נדרשת אנגלית ברמה טובה ומעלה, (אנגלית שפת אם ושפות נוספות יהוו יתרון).
זיקה או נסיום קודם בתחום התיירות/ תעופה/ מלונאות/ שייט - יתרון.
מועמדים/ות ברמה אישית טובה שייתנו מענה ייצוגי, אדיב ומקצועי ללקוחותינו.
בעלי/ות קליטה מהירה של מידע חדש ותרגומו לביצועים בעבודה.
בעלי/ות תודעת שירות גבוהה, אוריינטציה מכירתית, יכולת עבודת בצוות.
בעלי/ות כושר ביטוי גבוה.
מזכירת חטיבה ותומכת שיווק - ראשל"צ #14222
ימי עבודה- א-ה- שעות העבודה – 09:00-18:00, נכונות לשעות נוספות
- ניהול יומנים של מנהל החטיבה, ושל הנהלת החטיבה (3 מנהלים נוספים)
- ניהול אדמיניסטרטיבי של המשרד
- עבודה מול ממשקים רבים בארגון, לרבות רשת המכירות
- הכנת מצגות לאירועים שונים
- הכנת חומר להדרכות
- ארגון אירועי חטיבה
- תמיכה אדמיניסטרטיבית בפעילות של החטיבה, בדגש על אירועים
- תאום נסיעות לחול וביקורי יצרן בארץ ובחו"ל
- תמיכה בפעילויות שיווק בפאן האדמינסרטיבי והתפעולי
- תמיכה במנהלת השיווק של החטיבה
- עבודה מול משרד פרסום / חברות הפקה
ניסיון במזכירות/ ניהול משרד, ניסיון בתפעול שיווק – יתרון, אדמיניסטרציה- חובה
שליטה מעולה באופיס
ניסיון בשיווק/ הפקות – יתרון משמעותי
עברית רהוטה, אנגלית- ברמה טובה
בגרות מלאה- חובה, תואר ראשון- יתרון רב
דרוש.ה פקיד/ת קבלה במכללה בצפון ת"א #14219
דרוש.ה פקידת קבלה
מענה לסטודנטים
מענה למרצים
ביטול שיעורים ומבחנים ועוד.
מענה טלפונים ובמייל.
דרישות:
שליטה בתוכנות אופיס, אווטלוק.
שעות עבודה: 07:30-15:30 אפשר לעבוד אם רוצים רק בוקר ואפשר לעבוד פעמיים בשבוע משעה 14:00-21:00
מזכיר/ת סמנכ"ל טכנולוגיות עסקיות - ראשל"צ #14217
בני ברק-מעבר לראשלצ עוד חצי שנה
התפקיד כולל:
-עבודה שוטפת מול לשכת מנכ"ל, הנהלת החברה, מנהלי החטיבות: ניהול ובקרת משימות פנים / חוץ של הסמנכ"ל, ניהול יומנים ,תיאומים, מענה שוטף
-ניהול אדמיניסטרטיבי של המשרד- הכנת חומרי ישיבות/הדרכות, רכש משרדי.
-הפקה וארגון אירועים פנימיים של הסמנכ"ל
-ריכוז קישרי חוץ עם גופי שת"פ
-תיאום ועבודה מול גורמי פנים וחוץ בארגון: תפעול, שיווק, רכש, הנה"ח , ספקים חיצוניים.
-עבודת back office, הכנת מצגות Power Point , מעקב ובקרה Excel
דרישות:
- תואר ראשון – חובה, בתחומי הניהול / יחסים בינ"ל / מנהל עסקים - יתרון
-ניסיון במזכירות/ ניהול משרד 3 שנים ומעלה- חובה
-ניסיון בניהול צוות לפחות שנתיים
-שליטה מעולה בתוכנת אופיס- בדגש Outlook, Power Point , Excel
-עברית רהוטה, אנגלית- ברמה טובה מאד
-סדר וארגון, דייקנות, אמינות, אחריות
-שירותיות, יחסי אנוש טובים ויכולת מוכחת בעבודה בצוות
ימים א-ה 08:00-17:00
לעיתים ייתכנו שעות נוספות. (אין גמישות בפחות שעות)
דרוש/ה רכז/ת סניף באולם תצוגה - ראשון לציון #14204
רכז/ת סניף אולם תצוגה לראשון לציון
תיאור התפקיד:
קבלת לקוחות המגיעים למשרדים, תיאום פגישות וניהול יומנים של הסוכנים, מענה טלפוני ועבודות אדמיניסטרציה שונות.
עבודה מול לקוחות עסקיים (קבלני דירות) או לקוחות פרטיים.
דרישות התפקיד:
- ניסיון קודם באדמיניסטרציה / שירות לקוחות– חובה
- רמה אישית גבוהה
- יכולת עבודה עצמאית
- יציבות ויכולת התמדה לאורך זמן
העבודה בימים א'-ה' במשמרות הבאות –
משמרת בוקר - 08:30-17:30
2-3 פעמים בשבוע בין השעות 10:00-19:00
ימי ו' לסירוגין בין השעות 08:30-13:00
עובד ליחידת המזומנים בבנק מוביל בת"א #14170
לבנק מוביל בת"א (רוטשילד) דרוש.ה עובד.ת לספירת כספים
תיאור התפקיד:
העבודה נמצאת במחלקת המזומנים של הבנק.
עיקר העבודה כוללת ספירת כסף מזומן והכנסת המזומנים לעובדי ברינקס.
דרישות התפקיד:
12 שנות לימוד - חובה
נכונות לעבודה במשמרות בוקר - 07:00-15:00 / ערב 15:00-23:00
ניסיון קודם בתור מלקט - יתרון משמעותי
רציני.ת ואחראי.ת
בעל.ת יחסי אנוש מעולים
מנהל.ת משרד - רמת החייל #14032
לחב' בניה בעלת פרויקטים של בנייה למגורים דרוש.ה מזכיר.ת קבלה ומנהל.ת משרד.
המשרה כוללת עבודת אדמניסטרציה שוטפת, קבלת אורחים, תיאום פגישות, מענה טלפוני. מתן עזרה שוטפת לבעלי התפקידים במשרד.
מדובר בפונקציה האחראית בין היתר על מעקבים בתחומים- מחשוב ותוכנה, רכבים + דלק + חניות, טלפונים, ביטוחים.
מתן תמיכה ומענה למנהלים ועובדים בתחומים הנ"ל, תוך זמינות מלאה ושליטה בחומר.
דרישות :
ניסיון בתפקיד דומה והיכרות עם התחומים הנקובים מעלה – חובה .
אוריינטציה טכנולוגית - חובה .
ניסיון בתפקיד דומה מחב' בניה – יתרון משמעותי.
סבלנות, סובלנות, סדר, ארגון, ראש גדול , יכולת עבודה על כמה משימות במקביל ותחת לחץ.
משרה מלאה בשעות 08-17, ימים א- ה.
ברוכים/ות הבאים/ות,
הגעתם/ן לעמוד משרות אדמיניסטרציה. בעמוד זה מרוכזות כל הצעות העבודה המוצעות בתחום אדמיניסטרציה, ובהן פקידה, בק אופיס, עוזר/ת אישית, מזכירה, מזכיר/ה רפואית, מנהלת אדמיניסטרטיבית, קלדנית ועוד.
על מנת למקד את החיפוש שלכם, מומלץ לבחור מתוך אפשרויות הסינון את המשרות הרלוונטיות עבורכם.
חבר הון אנושי דואגים לכם לעבודה מתאימה!
בלוג קריירה
כל הדברים שחשוב שתדעו במהלך הקריירה, מהמשרה הראשונה ועד הפנסיה
-
איך תגייסו את העובדים הטובים ביותר ובמהירות?
שיעור האבטלה בארץ כיום הוא בשפל היסטורי. אלו הן בהחלט חדשות טובות לאזרחי ישראל אבל פחות טובות למגייסים אשר צריכים להתמודד עם אתגר לא פשוט. ההיצע לעובדים שמחפשים עבודה...
-
איך לבקש העלאה במשכורת (ולקבל אותה)
כולנו היינו שם, יודעים שעכשיו זה הזמן הנכון לעשות את זה. הרי אנחנו עובדים פה כבר הרבה זמן, המנהלים מרוצים מהעבודה שלנו וגם בדיוק התפרסמה כתבה שהחברה בה אנחנו...
-
8 שאלות שבטוח ישאלו אתכם בראיון עבודה
להתכונן לראיון עבודה מרגיש כמו עבודה סיזיפית, אנחנו מנסים לנחש מה ישאלו אותנו ומה היא התשובה שאנחנו צריכים לענות כדי להרשים את המראיין. דבר זה יכול להיות בהחלט מתסכל....
אז איך אפשר לעזור לך היום?
לפתרונות גיוס, השמה ומיקור חוץלהגשת מועמדות מהירה למגוון המשרות שלנו