השמה באדמיניסטרציה

מטפלים באדמיניסטרציה של העובדים

מתמחים בגיוס מקצועות האדמיניסטרציה

עבודת אדמיניסטרציה איכותית היא אחד המפתחות להנעה ותפעול יעיל של עסק.

התפקידים בתחום האדמיניסטרציה מגוונים ודורשים מגוון יכולות כמו: מענה מקצועי ויעיל למיילים ולטלפונים, תיאום לוחות הזמנים, שיחות עם ספקים ובעצם טיפול שוטף בכל המטלות שמניעות את העסק.

המומחיות שלנו היא לאתר עובדי אדמיניסטרציה איכותיים ולחבר אותם לארגונים המתאימים, שזקוקים להם עבור משרות זמניות וקבועות כאחת.

עם כ 60 שנות ניסיון באיתור, גיוס, אבחון והשמה בתחום האדמיניסטרציה, אנחנו יכולים להבטיח לכם שאתנו, אתם בידיים הכי טובות.

מזכירות / פקידות | מרכז | משרה מלאה | 29.08.2021
 דרוש/ה מזכיר/ת אחרה"צ לבנק מוביל בת"א
התפקיד כולל:
שירותי מזכירות, קביעת פגישות, מענה טלפוני, הכנת חומרים וכו’.
שעות עבודה:
שעות העבודה 19:00-13:00, נכונות לגמישות לעבודה בשעות 16:00-8:00 במידת הצורך תיגבור למזכירת בוקר.
המשרה ממוקמת ברוטשילד ת"א.
דרישות
ידע וניסיון במזכירות- חובה
ידע וניסיון בעבודה ב office -חובה
ידיעת השפה האנגלית ברמה טובה – חובה
תודעת שירות גבוהה- חובה
אדמיניסטרציה | ניהול משרד, עוזר/ת אישי/ת | מרכז, שרון | משרה מלאה | 01.06.2021
לחברה דרוש מנהל משרד ועוזר מנכ"ל. התפקיד הינו תפקיד אמון מעניין, מגוון ומאתגר הדורש רמה גבוהה של אחריות וניהול משימות חוצות ארגון. תפקיד זה הינו בעל חשיבות רבה ברמת הקבוצה, הוא משמש כיד ימין למנכ"ל ותומך במנכ"ל הקבוצה בהובלת החברה להשגת יעדיה האסטרטגיים.
 
תחומי אחריות:

  • תמיכה במנכ"ל הקבוצה בהיבטים מקצועיים וניהוליים, אחראי על בקרה ותפעול המשימות השוטפות הכרוכות בניהול החברה בהלימה לתכנית האסטרטגית של החברה.

  • ייזום פרויקטים ואחריות למעקב וניהול פרויקטים חוצי קבוצה הדורשים שתוף פעולה והקצאת משאבים כלל ארגונית.

  • אחריות להכנת חומרים ומצגות לישיבות הנהלה, פגישות עבודה של המנכ״ל ומועצות מנהלים, ביצוע מעקב אחר משימות נגזרות.

  • ניתוח נתונים, בניית דוחות ומצגות, והעברת דו"חות שוטפים למנכ"ל ולבעלי תפקידים בחברה.

  • אחריות על התקשורת השוטפת מול גורמים בחברה ומחוצה לה, וכן תיאום בין המחלקות והחברות השונות בקבוצה ברמה הגלובאלית.

  • נציג המנכ"ל לטיפול בנושאים פנים וחוץ ארגוניים הדורשים התערבות.

  • אחריות על ניהול לוח הזמנים של המנכ"ל.

  • אחריות על ניהול נסיעות המנכ"ל לחו"ל.

  • אחריות על ניהול משרדי הנהלת החברה בנתניה, לרבות תפעול ספקים שונים, רכישת ציוד, ותחזוקה שוטפת.


  • דרישות תפקיד:
     

    • תואר ראשון ממוסד מוכר, יתרון לבוגרי מנהל עסקים, משפטים, חשבונאות, כלכלה או תעשיה וניהול.

    • ניסיון ארגוני בתפקידים בעלי אוריינטציה עסקית כגון שווק, מכירות, ניהול פרויקטים, ייעוץ משפטי – יתרון.

    • ניסיון בעבודה בארגונים גלובאליים – יתרון.

    • ניסיון בעבודה מול מנכ"לים וצוותי הנהלה בכירים – יתרון.

    • הבנה עסקית וכלכלית ויכולת קריאה של המפה ארגונית.

    • יכולת הבעה מצוינת בע"פ ובכתב באנגלית ובעברית.

    • אנגלית ברמת שפת אם.

    • שליטה ברמה גבוהה בישומי אופיס ונגישות למערכות מידע.


     
    אדמיניסטרציה | מזכיר/ה ערב, מזכירות / פקידות | מרכז | משרה מלאה, סטודנטים | 30.05.2021
    למשרת מזכירות כללית – משרד עורכי דין משפחתי ומצליח
    שעות 10.30-19.30
    תנאים מעולים!
    קבלת קהל, מענה טלפוני, שליחויות וסריקות של מסמכים
    אנגלית- בסיסית
    אדמיניסטרציה, משאבי אנוש, שירות לקוחות | נציג/ת שירות לקוחות, עוזר/ת אישי/ת | מרכז, שפלה | משרה מלאה | 29.08.2021



    תיאור
    אם את/ה חולם/ת על קריירה טכנולוגית – מקומך איתנו!!
    לחברה בתחום פרויקטים טכנולוגים מובילה באיזור לוד דרוש/ה רכז/ת גיוס טכנולוגי/ת (ללא נסיון)
    סינון מיון ואיתור מועמדים באתרים ורשתות חברתיות,
    ביצוע סורסינג, ראיונות עומק טלפוניים ופרונטליים.
    דרישות
    תואר ראשון – חובה
    אנגלית ברמה גבוהה- חובה
    נסיון בגיוס טכנולוגי – יתרון
    נסיון בביצוע ראיונות פרונטאלים – יתרון
    נסיון בעבודה עם רשתות חברתיות – יתרון
    משרה מלאה + גמישות



    אדמיניסטרציה | חשמלאי | מרכז, שרון | משרה מלאה | 29.08.2021

    תיאור
    חברה מובילה בתעשייה דורשת חשמלאי/ת למשרה מידית!!
    2 ראיונות באותו היום וקליטה !!
    עבודות חשמל לתעשייה , לבתי חולים
    משרה מלאה 6:30-16:00
    ללא ימי שישי
    עבודה חיונית
    עבודה בצוות
    דרישות
    ניסיון עבודה עם חשמל בתעשייה- חובה
    זמינות מידית לעבודה – חובה
    רישיון חשמלאי – יתרון

    איש/ת אדמיניסטרציה, פקיד/ת מחסן | מרכז | 29.08.2021
    תיאור
    משרה זמנית – החלפה לחל"ד.
    עבודה מול לקוחות החברה:
    מתן מענה ראשוני ללקוחות, מתן הצעות מחיר ורישום הזמנות.
    טיפול בלוגיסטיקה ושילוח של הזמנות.
    דרישות
    משרה מלאה.
    נסיון של שנה בתפקיד דומה – חובה
    אנגלית ברמת שפת אם – חובה
    היכרות ושליטה בשימושי במחשב – חובה
    בגרות מלאה – חובה
    השכלה אקדמאית – יתרון
    אדמיניסטרציה | Back Office / בק אופיס, יעוץ משכנתאות | ירושלים והסביבה, מרכז | משרה מלאה | 29.08.2021
    דרושים יועצי משכנתאות מנוסים בבנק מוביל!
    סניפים: אזור המרכז ובית שמש.
    התפקיד כולל:
    -מתן ייעוץ פיננסי ללקוחות בתחום המשכנתאות.
    -פתיחת תיקי משכנתאות, גיוס לקוחות חדשים, ליווי לקוחות בתהליך עד לרגע סגירת העסקה,
    פגישות פרונטליות.
    -אחריות על קשרים עם גורמים פנים וחוץ בנקאיים.
    דרישות:
    בוגרי תואר ראשון- יתרון לתואר ראשון בתחום הפיננסים/מנע"ס
    ידע וניסיון מוכח בתחום ייעוץ משכנתאות ושוק הנדל"ן
    תודעת שירות ברמה גבוהה ויחסי אנוש מעולים

    ***משרה מלאה, תנאים מעולים למתאימים, עובדי בנק מהיום הראשון!!!
     
    חשבונאות וכספים, כלכלה, קרנות | Back Office / בק אופיס, תפעול | מרכז | משרה מלאה | 29.08.2021
    דרוש/ה רפרנט/ית בק אופיס תפעולי בתחום הקרנות (הרצליה)
    התפקיד כולל:
    המשרה כוללת הכנת דוחות יומיים ורבעוניים ובקרה לקרנות הקבוצה.
    תמיכה למנהלי הקרנות.
    עבודה שוטפת מול אדמיניסטרטור הקרנות והמשקיעים.
    הכנת דוחות למשקיעים ומצגות לקבוצה.
    דרישות התפקיד:
    תואר ראשון בתחום הפיננסי- חובה
    ניסיון בתחום הבק אופיס בתחום השקעות- יתרון
    אקסל ברמה גבוהה- חובה
    משרה מלאה:
    09:00-18:00
    ראשון- חמישי

    בנקאות ושוק ההון, כלכלה, קרנות | Back Office / בק אופיס, Back Office / בק אופיס, תפעול | מרכז | משרה מלאה | 29.08.2021

    דרוש/ה רפרנט/ית בק אופיס בקרה תחום קרנות בבנק (ת"א)



    התפקיד כולל:
    ביצוע בקרות יומיות, פתיחת חשבונות ועבודת בק אופיס, פיקוח ובקרה בתחום פיננסי.


    המשרה ממוקמת ברוטשילד, ת"א
    משרה מלאה- א'- ה',9 שעות ביום
    דרישות:
    בגרות מלאה- חובה
    בעלי תואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים – חובה
    ניסיון עבודה בבנק או בחברת השקעות בתחום הקרנות (מעל שנה) – חובה

    Back Office / בק אופיס, קלדנות | מרכז | משרה מלאה, מתאים לחילים משוחררים | 29.08.2021

    דרוש/ה רפרנט/ית בק אופיס לחברה בתחום הפיננסי
    המשרה ממוקמת ברוטשילד- תל אביב



    מהות התפקיד:
    הקלדת טפסים – טיוב ועדכון נתוני עמיתים.
    עבודה מול מחשב – לא שירות לקוחות
    משרה מלאה- א'-ה' 08:30-17:00 .
    ללא ימי שישי!!!!
    -מתאים לחיילים משוחררים ללא ניסיון



    דרישות:
    -נכונות לעבודה מול מחשב
    -נכונות למשרה מלאה
    – אוריינטציה לשוק ההון ולתחום הפיננסי


    משרה התחלתית, עם אופציות קידום ואווירה צעירה!!

    אדמיניסטרציה | מזכיר/ה ערב, מזכירות / פקידות | מרכז | משרה חלקית, סטודנטים | 29.08.2021
    לבנק גדול דרוש/ה מזכיר/ת ערב – תל אביב
    א-ה – 13:00-19:00 – נכונות גם לבקרים בעת הצורך
     
    תיאור התפקיד:
    ניהול יומנים
    מענה טלפוני
    הכנת חומרים לישיבות
    קבלת קהל
    עזרה אדמיניסטרטיבית ליתר המחלקות
    וכו'
    דרישות התפקיד:
    ניסיון  מזכירותי – חובה!
    אנגלית – טובה – חובה
    ניהול לשכה – יתרון
    הקלדה ברמה גבוהה
     
    אדמיניסטרציה | איש/ת אדמיניסטרציה, מזכירות / פקידות, פקיד/ת קבלה | מרכז | משרה מלאה | 30.05.2021
    במסגרת התפקיד:
    * מענה ללקוחות המשרד – טלפוני ופרונטלי
    * ביצוע סריקות
    * עבודה מול ספקים
    * עזרה אדמיניסטרטיבית לעו"ד שעובדים במקום
    משרה מלאה 8-17, פעם בשבוע 10-19.
    תנאים מצוינים! בונוסים, גיבושים, חניה.
    דרישות התפקיד:
    * נכונות לטווח ארוך
    * ניסיון קודם- יתרון
    * ניסיון ממשרדי עו"ד – יתרון משמעותי!
    * הבנה במערכת נט המשפט- יתרון
    אדמיניסטרציה | ניהול משרד, עוזר/ת אישי/ת | מרכז | משרה מלאה | 30.05.2021
    גיוס לחברה בתחום הנד"לן.
    תפקיד: מזכיר/ת סמנכ"ל
    מיקום: בני ברק

    כחלק מהתפקיד-
    ניהול יומן מורכב ותיאום פגישות, מענה למיילים, אירוח וביצוע עבודת אדמיניסטרציה שוטפת.
    משרה מלאה א’-ה’ 08:00-17:00

    דרישות
    ניסיון מזכירות רלוונטי קודם
    ידע בתוכנות אופיס
    ייצוגיות, אחריות ועבודה בתנאי לחץ
    איש/ת אדמיניסטרציה, מזכיר/ה ערב | מרכז | משרה מלאה | 30.05.2021
    שכר: 7-8K ₪
    במסגרת התפקיד-
    מענה טלפוני ומענה למיילים, תיאומי פגישות, עבודה מול בכירים וביצוע עבודת אדמיניסטרציה שוטפת.
    דרישות-
    ניסיון משמעותי קודם- יתרון משמעותי
    אנגלית ברמה גבוהה- חובה
    א'-ה' 11:00-20:00
    בנקאות ושוק ההון | Back Office / בק אופיס, Back Office / בק אופיס, קלדנות | מרכז | 30.05.2021
    תל אביבים ? רוצים להיכנס לתחום שוק ההון ולא יודעים איך ? מצאנו עבורכם את המשרה המושלמת!
    לחברה המתמחה בהשקעות ונסחרת בבורסה דרוש/ה -רפרנט/ית בק אופיס – צוות עמיתים (3 תקנים)
    מהות התפקיד: הקלדת טפסים – טיוב ועדכון נתוני עמיתים. כמעט ללא טלפונים, מקפצה לעולם שוק ההון ודריסת רגל ראשונה בתחום
    שעות המשרה
    א-ה
    08.30-17.00 – ללא ימי שישי!
    דרישות :

    • א.נשים יצוגיים וורבלים

    • יכולת עבודה ממושכת מול מחשב

    • בגרות מלאה

    • המלצות(אפשר המלצות שחרור)


    אנחנו נעזרים בחבר הון אנושי לטובת העסקת עובדים בתחומי אדמיניסטרציה זמנית, עובדי מחשוב ועובדי ייצור. 
חבר גילו תמיד נכונות להיענות לבקשותיי, תוך הבנת הצרכים הארגוניים של החברה במקצועיות וביסודיות רבה. חשתי, כי המטרה למלא אחר דרישותינו והמענה לעובדינו עומדת תמיד לנגד עיניהם, תוך ממשק עבודה הדוק, נעים ואישי.
    אנחנו נעזרים בחבר הון אנושי לטובת העסקת עובדים בתחומי אדמיניסטרציה זמנית, עובדי מחשוב ועובדי ייצור. חבר גילו תמיד נכונות להיענות לבקשותיי, תוך הבנת הצרכים הארגוניים של החברה במקצועיות וביסודיות רבה. חשתי, כי המטרה למלא אחר דרישותינו והמענה לעובדינו עומדת תמיד לנגד עיניהם, תוך ממשק עבודה הדוק, נעים ואישי.
    חבר הון אנושי מספקת עבורנו שירותי גיוס בתחומי אדמיניסטרציה, משאבי אנוש, הנדסאים ומהנדסים.
אנו שבעי רצון מרמת השירות, המקצועיות והמחויבות הגבוהה.
    חבר הון אנושי מספקת עבורנו שירותי גיוס בתחומי אדמיניסטרציה, משאבי אנוש, הנדסאים ומהנדסים. אנו שבעי רצון מרמת השירות, המקצועיות והמחויבות הגבוהה.
    ברצוני לציין את המקצועיות של עובדי חבר הון אנושי, הן במקצועיות בשכר העובדים והן בעבודה מולנו. עובדי חבר זמינים וקשובים לכל עניין ודבר, לנו כלקוח, ולעובדיהם.
    ברצוני לציין את המקצועיות של עובדי חבר הון אנושי, הן במקצועיות בשכר העובדים והן בעבודה מולנו. עובדי חבר זמינים וקשובים לכל עניין ודבר, לנו כלקוח, ולעובדיהם.
    השנים הרבות שאני עובד עם החברה, הן ההוכחה הטובה ביותר לכך כי חבר הון אנושי הינה גוף מקצועי לעילא ועילה המספק שירות יעיל ומהיר לשביעות רצון הלקוח.
    השנים הרבות שאני עובד עם החברה, הן ההוכחה הטובה ביותר לכך כי חבר הון אנושי הינה גוף מקצועי לעילא ועילה המספק שירות יעיל ומהיר לשביעות רצון הלקוח.
    אנחנו נעזרים בשירות של חבר הון אנושי כבר שנים רבות לטובת העסקת עובדים בתחום התוכנה ולאורך כל השנים קיבלנו מצוות העובדים שירות מקצועי, אדיב ומסור.
    אנחנו נעזרים בשירות של חבר הון אנושי כבר שנים רבות לטובת העסקת עובדים בתחום התוכנה ולאורך כל השנים קיבלנו מצוות העובדים שירות מקצועי, אדיב ומסור.
    שיתוף הפעולה עם חבר הון אנושי בהעסקה והשמת עובדים לתפקידים מגוונים בחברתנו נמשך למעלה מעשור ועומד בסטנדרטים המקצועיים ביותר בזכות השירות האישי והמסור שאותו אתם מספקים.
    שיתוף הפעולה עם חבר הון אנושי בהעסקה והשמת עובדים לתפקידים מגוונים בחברתנו נמשך למעלה מעשור ועומד בסטנדרטים המקצועיים ביותר בזכות השירות האישי והמסור שאותו אתם מספקים.

    בלוג קריירה

    כל הדברים שחשוב שתדעו במהלך הקריירה, מהמשרה הראשונה ועד הפנסיה