השמה באדמיניסטרציה

מטפלים באדמיניסטרציה של העובדים

מתמחים בגיוס מקצועות האדמיניסטרציה

עבודת אדמיניסטרציה איכותית היא אחד המפתחות להנעה ותפעול יעיל של עסק.

התפקידים בתחום האדמיניסטרציה מגוונים ודורשים מגוון יכולות כמו: מענה מקצועי ויעיל למיילים ולטלפונים, תיאום לוחות הזמנים, שיחות עם ספקים ובעצם טיפול שוטף בכל המטלות שמניעות את העסק.

המומחיות שלנו היא לאתר עובדי אדמיניסטרציה איכותיים ולחבר אותם לארגונים המתאימים, שזקוקים להם עבור משרות זמניות וקבועות כאחת.

עם כ 60 שנות ניסיון באיתור, גיוס, אבחון והשמה בתחום האדמיניסטרציה, אנחנו יכולים להבטיח לכם שאתנו, אתם בידיים הכי טובות.

אדמיניסטרציה | ירושלים והסביבה | משמרות, משרה זמנית, סטודנטים | 14.07.2020
למרכז הרפואי הדסה עין כרם דרושים/ות עובדים/ות לתפקיד אדמיניסטרטיבי במעבדות קורונה
עבודה במשמרות 24/7
* טיפול בניירת ומסמכים במעבדה
דרישות:
* נכונות לעבודה במשמרות כולל סופ"ש- חובה!
* נכונות לעבודה במעבדות קורונה
* זריזות, דייקנות ויחסי אנוש מעולים
לפרטים נוספים והגשת מועמדות: adifi@hever.co.il / Rachelima@hever.co.il
 
לציין בנושא: עובד/ת כללי מעבדה
מזכיר/ת במחלקה, מזכירות / פקידות | מרכז | משרה זמנית, משרה מלאה | 03.08.2020
תיאור
לחברה היושבת ברמת גן דרוש/ה מזכיר/ה לחצי שנה
התפקיד כולל מענה טלפוני, ניהול יומן חדרי ישיבות, קבלת קהל, ניהול קופה קטנה, חלוקת צ’קים לספקים, הזמנות מספקים ואישור חשבוניות ועוד..
דרישות
-שליטה בתוכנות office
-אנגלית ברמה גבוהה
-ניסיון קודם בתפקיד דומה
-זמינות למשרה מלאה 9:00-18:00 ללא גמישות
-תחילת העבודה בספטמבר
בקרת פרוייקטים, מנהל תפעול, עוזר/ת אישי/ת | מרכז | משרה מלאה | 30.07.2020
למשרד בתל אביב דרוש\ה עוזר\ת לסמנכ"ל תפעול.
משרה מלאה א'-ה' : 9:00-18:00
 
פירוט התפקיד:

  • הוצאה לפועל של האסטרטגיה התפעולית והעסקית של הפירמה תוך דיווח ישיר לסמנכ"לית התפעול

  • ניהול צוות רכזות אדמיניסטרציה בהיבטי שירות, תפעול והטמעת מערכות טכנולוגיות

  • תכנון, הובלה, בקרה והטמעה של תהליכי עבודה ופרויקטים בפירמה

  • תכנון וניהול עבודות בינוי מול אדריכלים וקבלנים

  • ניהול תקציבים, ניהול קשרי לקוחות עם ספקים

  • ניהול תפעולי שוטף של המשרד בכל הנוגע לניהול רכש, ניהול מלאי ועוד

  • העבודה משלבת עבודה עצמאית, עבודת ממשקים ועבודת צוות


 
 
דרישות התפקיד:

  • תואר ראשון – חובה. יתרון לתעשייה וניהול/ מנע"ס

  • ניסיון של שנה לפחות בניהול פרויקטים בהיבטים תפעוליים ושירותיים – חובה

  • יכולות ניהול גבוהות, ראיה מערכתית ואסטרטגית, הבנה עסקית , עבודה תחת לחץ

  • יכולות אנליטיות גבוהות, שליטה מלאה ביישומי Office לרבות Excel – ו PP חובה.

  • סדר וארגון, תכנון ובקרה, יוזמה ויצירתיות, הנעת וניהול ממשקים

  • משרה מלאה בת"א עם נכונות לשעות נוספות


מנהל/ת אדמיניסטרטיבי, ניהול משרד | משרה מלאה | 27.07.2020
תיאור
למשרד בירושלים דרוש/ה מנהלת משרד
שעות העבודה: א’-ה’ 9:00-17:00
התפקיד כולל מענה טלפוני, תיאומי פגישות, התנהלות מול ספקים, קשר עם לקוחות, גבייה, מתן שירות לאנשי המכירות, עבודה אדמינסטרטיבית שוטפת
דרישות
אנגלית ברמה גבוהה
ניסיון קודם כמנהלת משרד
זמינות מיידית
אדמיניסטרציה, בלתי מקצועי, חשבונאות וכספים, כלכלה, משאבי אנוש | Back Office / בק אופיס, איש/ת אדמיניסטרציה, אנליסט/ית, גביה, חשב, חשב שכר, כלכלן/ית, מזכיר/ה ערב, מזכירות / פקידות, מנהל חשבונות, מנהל/ת אדמיניסטרטיבי, ניהול משרד, עוזר חשב, עוזר/ת אישי/ת, פקיד/ת הזמנות / מתאם/ת מכירות, פקיד/ת קבלה, ראיית חשבון | דרום, ירושלים והסביבה, מרכז, צפון והעמקים, שפלה, שרון | 27.07.2020
בין אם אתם אקדמאים או סטודנטים, בין אם אתם עובדים עכשיו או מחפשים עבודה – הגעתם למקום הנכון!
מגוון משרות בתחומי הכספים, האדמיניסטרציה, בנקאות וביטוח – בפריסה ארצית.
גוון משרות: משרה מלאה/ משרה חלקית/ משרה זמנית וכד'.
אתם שולחים את קו"ח ואנחנו כבר נבצע עבורכם את ההתאמה.
 
למה אתם מחכים? שלחו עוד היום קו"ח ואנחנו ניצור עמכם קשר לתפקידים המוצעים כעת ולתפקידים חדשים שיפתחו.
והכל ביחד!
איש/ת אדמיניסטרציה, מזכירות / פקידות | מרכז | משרה חלקית, סטודנטים | 20.07.2020
תיאור
למשרד העוסק בתחום האקדמי היושב בת"א דרוש/ה רכז/ת שיווק ושירות.
כחלק מהתפקיד: קביעת פגישות יעוץ, גיוס עובדים, שיווק ורישום לקוחות, פרסום, העברת משובים, הזמנות ציוד ועוד..
7 שעות עבודה (12:00-19:00) – ללא גמישות
שכר: 6.5K +נסיעות
דרישות
*זמינות לשעות העבודה 12:00-19:00
*ניסיון בתפקיד שירות לקוחות- חובה
*השכלה אקדמית- יתרון
אדמיניסטרציה | מזכירות / פקידות, פקיד/ת קבלה | מרכז | משרה מלאה | 14.07.2020
מזכיר/ת שותפים למשרד רו"ח מה BIG 4 במרכז ת"א !! 
העבודה כוללת:
ניהול מספר יומנים, תיאומי פגישות,
הכנת חדר ישיבות, מענה טלפוני ועוד.
ימים א’-ה’ 8.5 שעות עבודה
שכר: 8K
דרישות
ניסיון בתפקיד דומה מהשנתיים האחרונות
אנגלית ברמה גובהה
שליטה בתוכנות אופיס
Back Office / בק אופיס, רפרנט/ית פקיד/ת ביטוח חיים | שרון | משרה מלאה | 14.07.2020
דרוש/ה פקיד/ת תפעול לבק אופיס לסוכנות לביטוח בשרון
סוכנות ביטוח שנותנת שירות לחברה.
לא נדרש ידע בביטוח
התפקיד כולל: עובדי הלקוחות שעוברים תאונה מגיעים לחברה וממלאים טפסים והתפקיד להקליד את הטפסים.
עובדת שירותית, נעימה ללקוחות
8:00-16:30
שכר 6,000 ש"ח
אדמיניסטרציה | מזכיר/ת במחלקה, מזכירות / פקידות, פקיד/ת קבלה | מרכז | משרה מלאה | 14.07.2020
מזכיר/ה לחברה סופר כיפית ונעימה במרכז ת"א !!
העבודה כוללת:
ניהול יומנים, תיאומי פגישות, מענה טלפוני,
קבלת קהל, הזמנת ציוד, מיילים ועוד.
ימים א'-ה' 09:00-17:30
שכר: 7K
דרישות:
שליטה בתוכנות אופיס
שירותיות וייצוגיות
ניסיון מזכירותי קודם- יתרון משמעותי
אנחנו נעזרים בחבר הון אנושי לטובת העסקת עובדים בתחומי אדמיניסטרציה זמנית, עובדי מחשוב ועובדי ייצור.
חבר גילו תמיד נכונות להיענות לבקשותיי, תוך הבנת הצרכים הארגוניים של החברה במקצועיות וביסודיות רבה. חשתי, כי המטרה למלא אחר דרישותינו והמענה לעובדינו עומדת תמיד לנגד עיניהם, תוך ממשק עבודה הדוק, נעים ואישי.
אנחנו נעזרים בחבר הון אנושי לטובת העסקת עובדים בתחומי אדמיניסטרציה זמנית, עובדי מחשוב ועובדי ייצור. חבר גילו תמיד נכונות להיענות לבקשותיי, תוך הבנת הצרכים הארגוניים של החברה במקצועיות וביסודיות רבה. חשתי, כי המטרה למלא אחר דרישותינו והמענה לעובדינו עומדת תמיד לנגד עיניהם, תוך ממשק עבודה הדוק, נעים ואישי.
חבר הון אנושי מספקת עבורנו שירותי גיוס בתחומי אדמיניסטרציה, משאבי אנוש, הנדסאים ומהנדסים.
אנו שבעי רצון מרמת השירות, המקצועיות והמחויבות הגבוהה.
חבר הון אנושי מספקת עבורנו שירותי גיוס בתחומי אדמיניסטרציה, משאבי אנוש, הנדסאים ומהנדסים. אנו שבעי רצון מרמת השירות, המקצועיות והמחויבות הגבוהה.
ברצוני לציין את המקצועיות של עובדי חבר הון אנושי, הן במקצועיות בשכר העובדים והן בעבודה מולנו. עובדי חבר זמינים וקשובים לכל עניין ודבר, לנו כלקוח, ולעובדיהם.
ברצוני לציין את המקצועיות של עובדי חבר הון אנושי, הן במקצועיות בשכר העובדים והן בעבודה מולנו. עובדי חבר זמינים וקשובים לכל עניין ודבר, לנו כלקוח, ולעובדיהם.
השנים הרבות שאני עובד עם החברה, הן ההוכחה הטובה ביותר לכך כי חבר הון אנושי הינה גוף מקצועי לעילא ועילה המספק שירות יעיל ומהיר לשביעות רצון הלקוח.
השנים הרבות שאני עובד עם החברה, הן ההוכחה הטובה ביותר לכך כי חבר הון אנושי הינה גוף מקצועי לעילא ועילה המספק שירות יעיל ומהיר לשביעות רצון הלקוח.
אנחנו נעזרים בשירות של חבר הון אנושי כבר שנים רבות לטובת העסקת עובדים בתחום התוכנה ולאורך כל השנים קיבלנו מצוות העובדים שירות מקצועי, אדיב ומסור.
אנחנו נעזרים בשירות של חבר הון אנושי כבר שנים רבות לטובת העסקת עובדים בתחום התוכנה ולאורך כל השנים קיבלנו מצוות העובדים שירות מקצועי, אדיב ומסור.
שיתוף הפעולה עם חבר הון אנושי בהעסקה והשמת עובדים לתפקידים מגוונים בחברתנו נמשך למעלה מעשור ועומד בסטנדרטים המקצועיים ביותר בזכות השירות האישי והמסור שאותו אתם מספקים.
שיתוף הפעולה עם חבר הון אנושי בהעסקה והשמת עובדים לתפקידים מגוונים בחברתנו נמשך למעלה מעשור ועומד בסטנדרטים המקצועיים ביותר בזכות השירות האישי והמסור שאותו אתם מספקים.

בלוג קריירה

כל הדברים שחשוב שתדעו במהלך הקריירה, מהמשרה הראשונה ועד הפנסיה

מחפש עבודה כרגע? יש לך חבר שמחפש עבודה?
צור עמנו קשר או התקשר
1-700-702-100