השמה באדמיניסטרציה

מטפלים באדמיניסטרציה של העובדים

מתמחים בגיוס מקצועות האדמיניסטרציה

עבודת אדמיניסטרציה איכותית היא אחד המפתחות להנעה ותפעול יעיל של עסק.

התפקידים בתחום האדמיניסטרציה מגוונים ודורשים מגוון יכולות כמו: מענה מקצועי ויעיל למיילים ולטלפונים, תיאום לוחות הזמנים, שיחות עם ספקים ובעצם טיפול שוטף בכל המטלות שמניעות את העסק.

המומחיות שלנו היא לאתר עובדי אדמיניסטרציה איכותיים ולחבר אותם לארגונים המתאימים, שזקוקים להם עבור משרות זמניות וקבועות כאחת.

עם כ 60 שנות ניסיון באיתור, גיוס, אבחון והשמה בתחום האדמיניסטרציה, אנחנו יכולים להבטיח לכם שאתנו, אתם בידיים הכי טובות.

אדמיניסטרציה, שירות לקוחות | Back Office / בק אופיס, Back Office / בק אופיס, מזכיר/ת במחלקה, מנהל/ת שירות לקוחות, ניהול פרוייקטים, שירות לקוחות פרונטלי | מרכז | משרה מלאה | 14.01.2020
שכר: 9000 ₪
דרוש /ה מנהל /ת פרויקטים ומרכז שירות ואדמיניסטרציה לחברה מובילה-פתח תקווה.
כחלק מתיאור התפקיד:
* הפקה וניתוח דוחו"ת.
* ניהול רווחת עובדים.
* ניהול שירות.
* ניהול הליך תשלום החשבוניות.
ועוד…
היקף משרה-א'-ה' 07:30-16:00 ימי שישי לסירוגין (קיימת גמישות).
כחלק מדרישות התפקיד:
* ניסיון בניהול ישיר של 2-3 עובדים.
* ניסיון בניהול פרויקטים-חובה
* ידע בהנהלת חשבונות.
* ידע בתוכנות Office וExcel- חובה.
* ניסיון בתחום הרכב-יתרון. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
אדמיניסטרציה | Back Office / בק אופיס, רכש | מרכז, שרון | משרה מלאה | 16.01.2020
התפקיד כולל:
תחומי אחריות:
– מעקב הזמנות והספקות – אחריות על הזמנה מספקים בחו"ל, מעקב אחר המשלוח עד קבלתו וקליטת הפריטים למלאי.
– תיאום, תפעול ומעקב אחרי משלוחי יבוא, מעקב וטיפול בכל הנושאים הלוגיסטיים, הכוללת עבודה מול חברות השילוח ועמילות מכס במשלוחי אוויר וים, ושחרור מטענים בארץ.
– עבודה מול מכון התקנים הישראלי וגופים נוספים בארץ.
– תיאום הגעת הסחורה לחברה והובלה, הצעות מחיר מחברת השילוח והעברת חשבוניות להנהלת חשבונות.
– עזרה אדמיניסטרטיבית למחלקה הטכנית.
 
דרישות:
תואר ראשון – יתרון
ניסיון של לפחות שנה בתחום יבוא ויצוא (לשים גם דגש על עבודה מול מכון התקנים) – חובה.
אנגלית ברמה טובה מאוד – חובה.
שליטה מלאה בתוכנות office – חובה.
 
Back Office / בק אופיס, איש/ת אדמיניסטרציה, מכירות טלפוניות, נציג/ת שירות לקוחות, שירות לקוחות פרונטלי | מרכז | משמרות | 16.01.2020
תיאור
לארגון הייטק מוביל המספק פתרונות תקשורת דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות.
מיקום- תל אביב- רמת החייל.
התפקיד כולל:
-הפניית דרישות לקוחות (עסקיים) טלפונית, ופתיחת פנייה על גבי מערכת החברה.
-הפניית הדרישות אינטרנטית לתוך הארגון .
– אדמיניסטרציה- תיוקים, מענה למיילים וכד’.
משרה מלאה- 7:30-17:00 .
** סביבה איכותית, צוות חם מאד, תנאים מעולים!!!
דרישות
– אנגלית טובה- חובה.
-יכולת שירותית טובה.
– יכולת מחשובית טובה – העבודה מול מערכות ,ERP
– ניסיון אדמיניסטרטיבי.
אדמיניסטרציה | Back Office / בק אופיס | ירושלים והסביבה | משמרות, משרה מלאה | 16.01.2020
לחברה באיזור כפר עציון דרוש/ה מנהל/ת פרויקטים
התפקיד כולל :
ביצוע משימות שוטפות , אחריות על פרויקטים חוצי חברה ,
הפקת דוחות בקרה , מענה ללקוחות החברה (מרביתם בחו"ל)
 
דרישות:
נסיון בעבודה מול פרויקטים ולקוחות מחול
זמינות מלאה גם לאחר שעות העבודה
אנגלית ברמה גבוהה – חובה
אקסל ברמה גבוהה
 
אדמיניסטרציה | Back Office / בק אופיס | צפון והעמקים | 16.01.2020

•מענה טלפוני לפניות של לקוחות
•מתן מידע לגבי אוניות המגיעות לנמל והמטענים
•מתן מענה לפניות הלקוח, טיפול בבעיות וביצוע מעקב
•ריכוז נתונים מצד הלקוח והעברתם למחלקה הנדרשת
•עבודה מול ממשקים במחלקות השונות בחברה


דרישות
תואר ראשון- חובה
אנגלית ברמה טובה מאוד- חובה!!
משרה מלאה

 
אדמיניסטרציה | עוזר/ת אישי/ת | צפון והעמקים | 16.01.2020
לחברה גלובלית באיזור כרמיאל דרוש /ה עוזר /ת אישי /ת למנכ"ל.
התפקיד כולל: מענה לטלפונים, ניהול יומנים, תיאום פגישות, תיאום ביקורים בארץ וטיסות ומלונות בחו"ל.
טיפול אדמיניסטרטיבי שוטף, ניהול מטריציוני של 3 מזכירות חטיבה, טיפול במיילים,עבודה מול ממשקים רבים ובו זמנית, הכנה לישיבות, אירוח אורחים בארץ ומחו"ל וכן הכנת מצגות.
 
דרישות:
ניסיון כעוזר /ת אישי /ת לסמנכ"ל ומעלה – חובה.
אנגלית ברמה טובה – חובה.
תואר ראשון – יתרון.
יכולת עבודה תחת לחץ.
יכולת עבודה מול ממשקים רבים.
משרה מלאה עם אופציה לשעות נוספות.
אדמיניסטרציה | צפון והעמקים | משרה מלאה | 16.01.2020
תיאור
למשרד ותיק ומשפחתי הממוקם בטירת הכרמל דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת – משרה זמנית לשנה!
התפקיד כולל:
– מענה לטלפונים
– עבודה מול הנה"ח (חיצונית) – משכורות, חשבוניות, תשלומים וכו’.
– התנהלות מול נותני שירות
– טיפול בייבוא משלוחים מחו"ל ומשלוחים בארץ
– הכנת הצעות מחיר ללקוחות וטיפול בגביית תשלומים
– טיפול בתשלומים מחו"ל
– התנהלות מול ספקים ולקוחות
– ניהול מלאי וקבלת משלוחים מחו"ל.
משרה מלאה ימים א’ – ה’ שעות 08:00-17:00


דרישות
אנגלית ברמה טובה מאוד (דיבור, קריאה וכתיבה שוטפת) – חובה.
שליטה מלאה בתוכנות office – חובה.
שליטה מלאה בתוכנות sap/priority – עדיפות ל-sap.

אדמיניסטרציה | Back Office / בק אופיס, מזכירות / פקידות, נציג/ת שירות לקוחות, פקיד/ת קבלה | מרכז | משרה זמנית, משרה מלאה | 16.01.2020
לחברת ביטוח מובילה בפ"ת דרוש/ה מראיין/ת טלפוני/ת- משרה זמנית כחצי שנה עם אופציה.
התפקיד כולל
איתור מועמדים למגוון תפקידים, סינון ומיון קו"ח, עבודה מול רשתות חברתיות.
ביצוע ראיונות טלפונים, עבודה מול מנהלים, מעורבות בתהליכי קידום בחברה.
שעות 8-17 א’-ה
 
דרישות
בוגר /ת תואר ראשון בתחום רלוונטי – חובה.
ניסיון קודם בגיוס – יתרון משמעותי
ניסיון קודם בשירות לקוחות /מכירות – יתרון משמעותי
Back Office / בק אופיס, איש/ת אדמיניסטרציה, פקיד/ת קבלה | מרכז, שפלה | משרה מלאה | 16.01.2020
מתן מענה טלפוני ראשוני לעובדי החברה בכל הקשור למשאבי אנוש.
הקמת עובדים חד פעמיים ושעתיים במערכת מלם, בדיקת טפסי קליטה , הקלדה וסריקת החומרים למערכת.
עריכת סיומי העסקה – אחריות לקבלת כל הטפסים, הקלדה במערכת והוצאת מכתבי סיום וסריקתם.
תמיכה בתהליכים ופרויקטים במשאבי אנוש, כדוגמא: תהליכי פרישה, הקלדות, הוצאות מכתבים, מעקב הערכה ומשוב וכדומה.
תמיכה בתהליכי רווחה ופרט – הפעלת מערך תווי שי לעובדים, החל משלב האבחון ועד לשלב זקיפת המס בהתאם לנוהל.
 
דרישות התפקיד
 
תואר ראשון
• ניסיון בעבודה משרדית אדמיניסטרטיבית/תפעול אדמיניסטרטיבי
• ניסיון בתפקידי אדמיניסטרציה בכירה/תפעול משאבי אנוש – יתרון
• הכרות עם מערכות מידע ארגוניות, OFFICE ברמה גבוהה לרבות EXCEL
• יכולת עבודה עצמאית בסביבה צוותית
אדמיניסטרציה | Back Office / בק אופיס | ירושלים והסביבה | משרה מלאה | 16.01.2020
אחריות על תהליכי הרכש בנציגויות הארגון וארגונים נתמכים במדינות חבר העמים.
תחומי אחריות:
· ריכוז, בקרה ואישור של בקשות רכש
· ליווי ופיקוח על תהליכי מכרזים
· ניהול מערכת רכש בהתאם לנהלים הארגוניים
· עבודה שוטפת עם גורמים רלוונטיים במטה ובנציגויות הארגון במדינות חבר העמים
· פיתוח והעברת הכשרה מקצועית לאנשי רכש
· אחריות על נהלי רכש, עידכון ויישום
**במסגרת התפקיד ייתכנו נסיעות למדינות חבר העמים**
 
דרישות
השכלה אקדמאית – יתרון
ניסיון בתחום רכש/הנח"ש – יתרון
כישורים ארגוניים מעולים, כולל יכולת מעקב וירידה לפרטים
יחסי אנוש טובים – מול גורמי חוץ ופנים
שליטה מלאה בשפה הרוסית – חובה.
שליטה באנגלית ברמה גבוהה – חובה.
מזכירות / פקידות, עוזר/ת אישי/ת | מרכז, שפלה | משרה מלאה | 15.01.2020
שכר: 10000 ₪
לחברה בפתח תקווה דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת למנכ"ל
משרה מלאה 8:00-17:00
המשרה כוללת ניהול יומן, תיאומי טיסות, דוחות נוכחות, כתיבת מצגות ועוד..
 
נדרש ניסיון קודם (אפשרי גם מהצבא) ואנגלית טובה מאד
 
אדמיניסטרציה | Back Office / בק אופיס | משרה מלאה | 14.01.2020
:משרה מלאה 8:30-17:30, שכר גבוה ותנאים מצוינים!
כחלק מהתפקיד:
 

  • קבלת הזמנות והזנתם

  • תחזוקת מחירי הלקוח

  • התנהלות מול המחסן ומשלוח הסחורה ללקוח

  • החזרות מלקוחות


דרישות התפקיד:

  • ניסיון במערכות ERP (בעיקר פריורטי)

  • ניסיון באקסל ויישומי מייקרוסופט

  • אנגלית ברמה גבוהה!

  • כישורים בינאישיים טובים


 
אדמיניסטרציה | ניהול משרד, עוזר/ת אישי/ת | מרכז | משרה מלאה | 14.01.2020
לבעלים של חברת פרסום מובילה ברמת החייל דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת!
משרה מלאה 9:00-18:00, שכר גבוה.
כחלק מהתפקיד:
* ניהול לו"ז מורכב
* טיפול בנסיעות לחו"ל
* התנהלות מול גורמים בכירים מאוד
* תיאומי פגישות רבות משתתפים
* אדמיניסטרציה וניהול משימות שוטף
דרישות התפקיד:
* ניסיון קודם- חובה!
* אנגלית ברמה גבוהה- חובה!
* מועמד/ת אחראי/ת, בעל/ת ראש גדול ויכולת גבוהה של תעדוף ומולטי טאסקינג.
 
מזכיר/ה ערב, מזכירות / פקידות, פקיד/ת קבלה | מרכז | משמרות, משרה חלקית, סטודנטים | 14.01.2020
שכר: 40 שעתי ₪
דרוש/ה מזכיר/ת ערב בעל/ת ניסיון למשרד עו"ד ברמת גן
*אחריות על תפעול עמדת הקבלה
*מענה טלפוני
*קבלת אורחים.
*עבודות אדמיניסטרטיביות שוטפות
*תפעול חדרי ישיבות
*צילומים, כריכות, סריקות ועוד.
כחלק מדרישות התפקיד-
*אנגלית ברמה גבוהה-חובה
*ניסיון קודם בעבודה אדמיניסטרטיבית הכוללת מתן שירות.
*ניסיון בתוכנות Office
*התחייבות למינימום – 4 ימי עבודה (בין ראשון-חמישי).
*שעות המשרה 15:30-21:00 (חמש וחצי שעות). – אין גמישות בשעות.
 
 
אדמיניסטרציה | איש/ת אדמיניסטרציה, מזכירות / פקידות, פקיד/ת קבלה | מרכז | משרה מלאה | 14.01.2020
במסגרת התפקיד:
* מענה ללקוחות המשרד – טלפוני ופרונטלי
* ביצוע סריקות
* עבודה מול ספקים
* עזרה אדמיניסטרטיבית לעו"ד שעובדים במקום
משרה מלאה 8-17, פעם בשבוע 10-19.
תנאים מצוינים! בונוסים, גיבושים, חניה.
דרישות התפקיד:
* נכונות לטווח ארוך
* ניסיון קודם- יתרון
* ניסיון ממשרדי עו"ד – יתרון משמעותי!
* הבנה במערכת נט המשפט- יתרון
אדמיניסטרציה | מזכיר/ת במחלקה, מזכירות / פקידות, פקיד/ת קבלה | מרכז, שרון | משרה מלאה, משרת הורה | 13.01.2020
שכר: 8-9K ₪

למשרד עו"ד בוטיקי היושב בת"א מגייסים מזכיר/ה.
התפקיד כולל מענה טלפוני, ניהול יומנים, הזמנות ציוד, שיחות ועידה ועוד…

דרישות
– שליטה ביישומי office
– ניסיון קודם ממשרד עו"ד
– אנגלית גבוהה
– משרה מלאה 8:00-16:00
Back Office / בק אופיס, איש/ת אדמיניסטרציה, מזכירות / פקידות | מרכז | משרה מלאה | 13.01.2020
חברה ממשלתית בת"א מחפשת מזכיר/ה למשרה מלאה.
במסגרת התפקיד – מילוי טפסים, פיקוח עליהם, קשר עם לקוחות, עבודה עם תוכנת חשבשבת ועוד.
שעות עבודה: 8:00-16:00
שכר: 33 ש"ח לשעה
אדמיניסטרציה | מזכיר/ת במחלקה, מזכירות / פקידות, פקיד/ת קבלה | מרכז | משרה מלאה | 13.01.2020
מזכיר/ה לחברה סופר כיפית ונעימה במרכז ת"א !!
העבודה כוללת:
ניהול יומנים, תיאומי פגישות, מענה טלפוני,
קבלת קהל, הזמנת ציוד, מיילים ועוד.
ימים א'-ה' 09:00-17:30
שכר: 7K
דרישות:
שליטה בתוכנות אופיס
שירותיות וייצוגיות
ניסיון מזכירותי קודם- יתרון משמעותי
מזכיר/ה ערב, מזכירות / פקידות | מרכז | משרה חלקית | 13.01.2020
שכר: 50 שח לשעה ₪
לחברה לייצור תרופות בתל אביב דרוש/ה מזכיר/ת ערב לשעות 13:00-19:00
העבודה כוללת: מענה טלפוני, תיאומי פגישות, הנה"ח בסיסית, הזמנות מספקים ועוד..
 
דרישות:
תעודת הנה"ח סוג 2.
ניסיון מזכירותי קודם.
מזכיר/ת במחלקה, מזכירות / פקידות, ניהול משרד | מרכז, שרון | 13.01.2020
משרד עו"ד מצליח היושב בת"א מחפש מזכיר/ה בעל/ת ניסיון ממשרד עו"ד למשרה מלאה.
במסגרת התפקיד-ניהול משרד, מתן מענה לשותפים, קשר עם לקוחות, התנהלות גם בשפה האנגלית.
שעות עבודה: 9:00-18:00
 
אנחנו נעזרים בחבר הון אנושי לטובת העסקת עובדים בתחומי אדמיניסטרציה זמנית, עובדי מחשוב ועובדי ייצור.
חבר גילו תמיד נכונות להיענות לבקשותיי, תוך הבנת הצרכים הארגוניים של החברה במקצועיות וביסודיות רבה. חשתי, כי המטרה למלא אחר דרישותינו והמענה לעובדינו עומדת תמיד לנגד עיניהם, תוך ממשק עבודה הדוק, נעים ואישי.
אנחנו נעזרים בחבר הון אנושי לטובת העסקת עובדים בתחומי אדמיניסטרציה זמנית, עובדי מחשוב ועובדי ייצור. חבר גילו תמיד נכונות להיענות לבקשותיי, תוך הבנת הצרכים הארגוניים של החברה במקצועיות וביסודיות רבה. חשתי, כי המטרה למלא אחר דרישותינו והמענה לעובדינו עומדת תמיד לנגד עיניהם, תוך ממשק עבודה הדוק, נעים ואישי.
חבר הון אנושי מספקת עבורנו שירותי גיוס בתחומי אדמיניסטרציה, משאבי אנוש, הנדסאים ומהנדסים.
אנו שבעי רצון מרמת השירות, המקצועיות והמחויבות הגבוהה.
חבר הון אנושי מספקת עבורנו שירותי גיוס בתחומי אדמיניסטרציה, משאבי אנוש, הנדסאים ומהנדסים. אנו שבעי רצון מרמת השירות, המקצועיות והמחויבות הגבוהה.
ברצוני לציין את המקצועיות של עובדי חבר הון אנושי, הן במקצועיות בשכר העובדים והן בעבודה מולנו. עובדי חבר זמינים וקשובים לכל עניין ודבר, לנו כלקוח, ולעובדיהם.
ברצוני לציין את המקצועיות של עובדי חבר הון אנושי, הן במקצועיות בשכר העובדים והן בעבודה מולנו. עובדי חבר זמינים וקשובים לכל עניין ודבר, לנו כלקוח, ולעובדיהם.
השנים הרבות שאני עובד עם החברה, הן ההוכחה הטובה ביותר לכך כי חבר הון אנושי הינה גוף מקצועי לעילא ועילה המספק שירות יעיל ומהיר לשביעות רצון הלקוח.
השנים הרבות שאני עובד עם החברה, הן ההוכחה הטובה ביותר לכך כי חבר הון אנושי הינה גוף מקצועי לעילא ועילה המספק שירות יעיל ומהיר לשביעות רצון הלקוח.
אנחנו נעזרים בשירות של חבר הון אנושי כבר שנים רבות לטובת העסקת עובדים בתחום התוכנה ולאורך כל השנים קיבלנו מצוות העובדים שירות מקצועי, אדיב ומסור.
אנחנו נעזרים בשירות של חבר הון אנושי כבר שנים רבות לטובת העסקת עובדים בתחום התוכנה ולאורך כל השנים קיבלנו מצוות העובדים שירות מקצועי, אדיב ומסור.
שיתוף הפעולה עם חבר הון אנושי בהעסקה והשמת עובדים לתפקידים מגוונים בחברתנו נמשך למעלה מעשור ועומד בסטנדרטים המקצועיים ביותר בזכות השירות האישי והמסור שאותו אתם מספקים.
שיתוף הפעולה עם חבר הון אנושי בהעסקה והשמת עובדים לתפקידים מגוונים בחברתנו נמשך למעלה מעשור ועומד בסטנדרטים המקצועיים ביותר בזכות השירות האישי והמסור שאותו אתם מספקים.

בלוג קריירה

כל הדברים שחשוב שתדעו במהלך הקריירה, מהמשרה הראשונה ועד הפנסיה

מחפש עבודה כרגע? יש לך חבר שמחפש עבודה?
צור עמנו קשר או התקשר
1-700-702-100