השמה באדמיניסטרציה

מטפלים באדמיניסטרציה של העובדים

מתמחים בגיוס מקצועות האדמיניסטרציה

עבודת אדמיניסטרציה איכותית היא אחד המפתחות להנעה ותפעול יעיל של עסק.

התפקידים בתחום האדמיניסטרציה מגוונים ודורשים מגוון יכולות כמו: מענה מקצועי ויעיל למיילים ולטלפונים, תיאום לוחות הזמנים, שיחות עם ספקים ובעצם טיפול שוטף בכל המטלות שמניעות את העסק.

המומחיות שלנו היא לאתר עובדי אדמיניסטרציה איכותיים ולחבר אותם לארגונים המתאימים, שזקוקים להם עבור משרות זמניות וקבועות כאחת.

עם כ 60 שנות ניסיון באיתור, גיוס, אבחון והשמה בתחום האדמיניסטרציה, אנחנו יכולים להבטיח לכם שאתנו, אתם בידיים הכי טובות.

איש/ת אדמיניסטרציה, מזכירה/פקידת קבלה/ניהול משרד/עוזרת אישית, מכירות ושימור, מנהל/ת אדמיניסטרטיבי | שפלה | משרה מלאה | 27.02.2020
חברה ציבורית הנמצאת בצמיחה מגייסת מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת לרחובות.
במסגרת התפקיד:

  • עבודה עצמאית

  • מענה טלפוני

  • קשר שוטף עם לקוחות

  • קבלת קהל


דרישות המשרה:

  • זמינות מידית 

  • ניסיון קודם בתפקידי שירות\ מכירה\ אירוח בעולמות המסעדנות או הרכב\ אדמיניסטרציה – יתרון משמעותי

  • כושר ביטויי גבוה

  • יחסי אנוש טובים


**משרה מלאה **
אדמיניסטרציה | איש/ת אדמיניסטרציה, מזכירות / פקידות | מרכז | משרה מלאה | 12.02.2020
משרד עו"ד נעים ומשפחתי מגייס מזכיר/ת קבלה למשרה מלאה

  • עבודה בצוות

  • צילומים וכריכות

  • עזרה בתיוקים

  •  סריקות

  •  מענה טלפוני בקבלה

  •  קבלת אורחים

  •  סידור חדרי ישיבות

  •  הגשות שתייה

  •  לעיתים (לא על בסיס קבוע) יציאה לבנק/  דואר / שליחות כזו או אחרת..


דרישות המשרה:

  • הופעה ייצוגית

  • מועמדים/ות המכוונים למשרה לטווח ארוך

  • משרה מלאה 08:00-17:00


אדמיניסטרציה | מרכז | משרה מלאה | 25.02.2020
שעות עבודה 8:30-17:30 עם נכונות לשעות נוספות
תנאים מצוינים!
במסגרת התפקיד:
*ניהול יומנים
*הזמנת שליחויות וכיבוד
*טיפול בנסיעות לחו"ל
* מענה טלפוני
ועוד…
דרישות התפקיד:
*ניסיון קודם בניהול משרד/עבודה אדמיניסטרטיבית- חובה!
*שליטה מלאה בתוכנות אופיס- חובה!
*אנגלית טובה
*ייצוגיות, שירותיות, תקתקנות
אדמיניסטרציה | Back Office / בק אופיס, ניהול משרד, עוזר/ת אישי/ת | 23.02.2020
דרושים/ות לחברה גדולה בתחום הביטוח אחראי/ות בקרה –
תיאור התפקיד:

  • אחריות כוללת לניהול וביצוע בקרות רפואיות שוטפות, בעיקר בעולם הניתוחים

  • מתן מענה בהיבט הרפואי לצוותי האגף בכל הקשור בפניות המבוטחים והספקים.

  • ביצוע בדיקות ובירורים על פעולות (בדיקת סיכומי ניתוחים והפניות), למול סל השירותים של קופ"ח כללית.

  • הצלבת נתונים ותעריפים רבעוניים למול מחירון משרד הבריאות.

  • ביצוע בקרות על דוחות ניתוח טרם תשלום ובדיעבד.

  • הובלת פרויקטים למול מנהל הרפואי של כללית מושלם.

  • עבודה מול מספר מערכות מחשוב במקביל.

  • העבודה מתבצעת למול מסמכים רפואיים ומאגרי מידע ממוחשבים.


דרישות התפקיד:

  • הסמכה של אח /אחות חדר ניתוח (וותק של לפחות כמה שנים) – חובה!

  • יכולת קליטה מהירה ועבודה עצמאית.

  • עבודה יסודית, תוך דיוק והקפדה על פרטים ואיכות.
    משרה מלאה- ללא שישי
    08:00-16:30


אדמיניסטרציה, שירות לקוחות | איש/ת אדמיניסטרציה, נציג/ת שירות לקוחות | מרכז | משרה מלאה, משרת הורה | 23.02.2020
לסוכנות  ביטוח  מובילה  בשרון
דרוש /ה נציג /נציגת שרות  לקוחות  בתחום  הביטוח
הכשרה מקצועית  בתחום  הביטוח
שיחות נכנסות
שעות  עבודה 8-17 ישנה גמישות
שכר התחלתי 6000 ברוטו
אדמיניסטרציה, שירות לקוחות | Back Office / בק אופיס, Back Office / בק אופיס, מזכיר/ת במחלקה, מנהל/ת שירות לקוחות, ניהול פרוייקטים, שירות לקוחות פרונטלי | מרכז | משרה מלאה | 23.02.2020
שכר: 9000 ₪
דרוש /ה מנהל /ת פרויקטים ומרכז שירות ואדמיניסטרציה לחברה מובילה-פתח תקווה.
כחלק מתיאור התפקיד:
* הפקה וניתוח דוחו"ת.
* ניהול רווחת עובדים.
* ניהול שירות.
* ניהול הליך תשלום החשבוניות.
ועוד…
היקף משרה-א'-ה' 07:30-16:00 ימי שישי לסירוגין (קיימת גמישות).
כחלק מדרישות התפקיד:
* ניסיון בניהול ישיר של 2-3 עובדים.
* ניסיון בניהול פרויקטים-חובה
* ידע בהנהלת חשבונות.
* ידע בתוכנות Office וExcel- חובה.
* ניסיון בתחום הרכב-יתרון. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
אדמיניסטרציה | Back Office / בק אופיס | ירושלים והסביבה | משמרות, משרה מלאה | 20.02.2020
לחברה באיזור כפר עציון דרוש/ה מנהל/ת פרויקטים
התפקיד כולל :
ביצוע משימות שוטפות , אחריות על פרויקטים חוצי חברה ,
הפקת דוחות בקרה , מענה ללקוחות החברה (מרביתם בחו"ל)
 
דרישות:
נסיון בעבודה מול פרויקטים ולקוחות מחול
זמינות מלאה גם לאחר שעות העבודה
אנגלית ברמה גבוהה – חובה
אקסל ברמה גבוהה
 
אדמיניסטרציה | צפון והעמקים | משרה מלאה | 20.02.2020
תיאור
למשרד ותיק ומשפחתי הממוקם בטירת הכרמל דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת – משרה זמנית לשנה!
התפקיד כולל:
– מענה לטלפונים
– עבודה מול הנה"ח (חיצונית) – משכורות, חשבוניות, תשלומים וכו’.
– התנהלות מול נותני שירות
– טיפול בייבוא משלוחים מחו"ל ומשלוחים בארץ
– הכנת הצעות מחיר ללקוחות וטיפול בגביית תשלומים
– טיפול בתשלומים מחו"ל
– התנהלות מול ספקים ולקוחות
– ניהול מלאי וקבלת משלוחים מחו"ל.
משרה מלאה ימים א’ – ה’ שעות 08:00-17:00


דרישות
אנגלית ברמה טובה מאוד (דיבור, קריאה וכתיבה שוטפת) – חובה.
שליטה מלאה בתוכנות office – חובה.
שליטה מלאה בתוכנות sap/priority – עדיפות ל-sap.

Back Office / בק אופיס, איש/ת אדמיניסטרציה, פקיד/ת קבלה | מרכז, שפלה | משרה מלאה | 20.02.2020
מתן מענה טלפוני ראשוני לעובדי החברה בכל הקשור למשאבי אנוש.
הקמת עובדים חד פעמיים ושעתיים במערכת מלם, בדיקת טפסי קליטה , הקלדה וסריקת החומרים למערכת.
עריכת סיומי העסקה – אחריות לקבלת כל הטפסים, הקלדה במערכת והוצאת מכתבי סיום וסריקתם.
תמיכה בתהליכים ופרויקטים במשאבי אנוש, כדוגמא: תהליכי פרישה, הקלדות, הוצאות מכתבים, מעקב הערכה ומשוב וכדומה.
תמיכה בתהליכי רווחה ופרט – הפעלת מערך תווי שי לעובדים, החל משלב האבחון ועד לשלב זקיפת המס בהתאם לנוהל.
 
דרישות התפקיד
 
תואר ראשון
• ניסיון בעבודה משרדית אדמיניסטרטיבית/תפעול אדמיניסטרטיבי
• ניסיון בתפקידי אדמיניסטרציה בכירה/תפעול משאבי אנוש – יתרון
• הכרות עם מערכות מידע ארגוניות, OFFICE ברמה גבוהה לרבות EXCEL
• יכולת עבודה עצמאית בסביבה צוותית
Back Office / בק אופיס, איש/ת אדמיניסטרציה, מכירות טלפוניות, נציג/ת שירות לקוחות, שירות לקוחות פרונטלי | מרכז | משמרות | 20.02.2020
תיאור
לארגון הייטק מוביל המספק פתרונות תקשורת דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות.
מיקום- תל אביב- רמת החייל.
התפקיד כולל:
-הפניית דרישות לקוחות (עסקיים) טלפונית, ופתיחת פנייה על גבי מערכת החברה.
-הפניית הדרישות אינטרנטית לתוך הארגון .
– אדמיניסטרציה- תיוקים, מענה למיילים וכד’.
משרה מלאה- 7:30-17:00 .
** סביבה איכותית, צוות חם מאד, תנאים מעולים!!!
דרישות
– אנגלית טובה- חובה.
-יכולת שירותית טובה.
– יכולת מחשובית טובה – העבודה מול מערכות ,ERP
– ניסיון אדמיניסטרטיבי.
אדמיניסטרציה | Back Office / בק אופיס, מזכירות / פקידות, נציג/ת שירות לקוחות, פקיד/ת קבלה | מרכז | משרה זמנית, משרה מלאה | 20.02.2020
לחברת ביטוח מובילה בפ"ת דרוש/ה מראיין/ת טלפוני/ת- משרה זמנית כחצי שנה עם אופציה.
התפקיד כולל
איתור מועמדים למגוון תפקידים, סינון ומיון קו"ח, עבודה מול רשתות חברתיות.
ביצוע ראיונות טלפונים, עבודה מול מנהלים, מעורבות בתהליכי קידום בחברה.
שעות 8-17 א’-ה
 
דרישות
בוגר /ת תואר ראשון בתחום רלוונטי – חובה.
ניסיון קודם בגיוס – יתרון משמעותי
ניסיון קודם בשירות לקוחות /מכירות – יתרון משמעותי
אדמיניסטרציה | Back Office / בק אופיס | ירושלים והסביבה | משרה מלאה | 20.02.2020
אחריות על תהליכי הרכש בנציגויות הארגון וארגונים נתמכים במדינות חבר העמים.
תחומי אחריות:
· ריכוז, בקרה ואישור של בקשות רכש
· ליווי ופיקוח על תהליכי מכרזים
· ניהול מערכת רכש בהתאם לנהלים הארגוניים
· עבודה שוטפת עם גורמים רלוונטיים במטה ובנציגויות הארגון במדינות חבר העמים
· פיתוח והעברת הכשרה מקצועית לאנשי רכש
· אחריות על נהלי רכש, עידכון ויישום
**במסגרת התפקיד ייתכנו נסיעות למדינות חבר העמים**
 
דרישות
השכלה אקדמאית – יתרון
ניסיון בתחום רכש/הנח"ש – יתרון
כישורים ארגוניים מעולים, כולל יכולת מעקב וירידה לפרטים
יחסי אנוש טובים – מול גורמי חוץ ופנים
שליטה מלאה בשפה הרוסית – חובה.
שליטה באנגלית ברמה גבוהה – חובה.
Back Office / בק אופיס, Back Office / בק אופיס, איש/ת אדמיניסטרציה | מרכז, שרון | 20.02.2020
לחברת בנייה בהוד השרון דרוש/ה איש/אשת בק אופיס כספים.
במסגרת התפקיד- קשר עם לקוחות לגבי החשבוניות שלהם, מעקב אחר התשלום ויכולת התשלום של הלקוח, הזנת נתונים למערכת בקרה תקציבית, הפקת חשבונות ללקוחות על עבודות שבוצעו באותו חודש, טיפול בערבות בנקאית ונספח ביטוח כאשר נפתח אתר בניה.
ימים א'-ה'
שעות: 8:00-17:00 / 8:00-16:00
דרישות:
אוריינטציה למספרים
בעל/ת רקע בתפקיד של בק אופיס ממחלקת כספים בארגון
הגדלת ראש
איש/ת אדמיניסטרציה, מזכיר/ה ערב, מזכירות / פקידות | מרכז | משרה חלקית, משרה מלאה, סטודנטים | 16.02.2020
למשרד עו"ד ברמת גן דרוש /ה מזכיר /ת שותפים.
שעות העבודה 12:00-20:00.
העבודה כוללת מענה טלפוני, קבלת קהל, תיאומי פגישות, ניתובי שיחות ועזרה אדמיניסטרטיבית שוטפת לצוות המשרד.
דרישות: -ניסיון קודם- יתרון.
-ייצוגיות ויחסי אנוש טובים
Back Office / בק אופיס, Back Office / בק אופיס, איש/ת אדמיניסטרציה | מרכז | משרה חלקית, משרה מלאה, משרת הורה | 12.02.2020
תיאור
למשרד עו’’ד בתל אביב דרוש/ה אחראי/ת בילינג.
התפקיד כולל קשר רציף מול לקוחות ושותפי המחלקות הבינלאומית במשרד, הנפקת דוחות חיוב ללקוחות המשרד בהתאם לפעילות
.
דרישות
-אנגלית גבוהה/ ברמת שפת אם – חובה!
-חשיבה מספרית, דיוק ותשומת לב לפרטים
-תודעת שירות גבוהה
-ניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת
-משרה מלאה 8:30-17:00 (אופציה גם לשעות 8:30-15:00)
מזכיר/ה רפואית, מזכירות / פקידות, שירות לקוחות פרונטלי | ירושלים והסביבה | משמרות, סטודנטים | 06.02.2020
חובה!!!! סטודנט/ית בעל אישור לימודים בתוקף
* ימי עבודה: א' – ה'- משמרות+ סופי שבוע זמינות למינימום 3 משמרות בשבוע
* יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה
אפשרות להר הצופים או עין כרם
**תנאים מצוינים למתאימים וקליטה ישירה לארגון**
אדמיניסטרציה | מזכירות / פקידות, פקיד/ת קבלה | מרכז | משרה מלאה | 06.02.2020
מזכיר/ת שותפים למשרד רו"ח מה BIG 4 במרכז ת"א !! 
העבודה כוללת:
ניהול מספר יומנים, תיאומי פגישות,
הכנת חדר ישיבות, מענה טלפוני ועוד.
ימים א’-ה’ 8.5 שעות עבודה
שכר: 8K
דרישות
ניסיון בתפקיד דומה מהשנתיים האחרונות
אנגלית ברמה גובהה
שליטה בתוכנות אופיס
Back Office / בק אופיס | שרון | משרה מלאה | 06.02.2020
דרוש/ה פקיד/ת תפעול לבק אופיס לסוכנות לביטוח בשרון
סוכנות ביטוח שנותנת שירות לחברה.
לא נדרש ידע בביטוח
התפקיד כולל: עובדי הלקוחות שעוברים תאונה מגיעים לחברה וממלאים טפסים והתפקיד להקליד את הטפסים.
עובדת שירותית, נעימה ללקוחות
8:00-16:30
שכר 6,000 ש"ח
אדמיניסטרציה | מזכיר/ת במחלקה, מזכירות / פקידות, פקיד/ת קבלה | מרכז | משרה מלאה | 06.02.2020
מזכיר/ה לחברה סופר כיפית ונעימה במרכז ת"א !!
העבודה כוללת:
ניהול יומנים, תיאומי פגישות, מענה טלפוני,
קבלת קהל, הזמנת ציוד, מיילים ועוד.
ימים א'-ה' 09:00-17:30
שכר: 7K
דרישות:
שליטה בתוכנות אופיס
שירותיות וייצוגיות
ניסיון מזכירותי קודם- יתרון משמעותי
אדמיניסטרציה | מזכיר/ת במחלקה, מזכירות / פקידות, פקיד/ת קבלה | מרכז, שרון | משרה מלאה, משרת הורה | 06.02.2020
שכר: 8-9K ₪

למשרד עו"ד בוטיקי היושב בת"א מגייסים מזכיר/ה.
התפקיד כולל מענה טלפוני, ניהול יומנים, הזמנות ציוד, שיחות ועידה ועוד…

דרישות
– שליטה ביישומי office
– ניסיון קודם ממשרד עו"ד
– אנגלית גבוהה
– משרה מלאה 8:00-16:00
אנחנו נעזרים בחבר הון אנושי לטובת העסקת עובדים בתחומי אדמיניסטרציה זמנית, עובדי מחשוב ועובדי ייצור.
חבר גילו תמיד נכונות להיענות לבקשותיי, תוך הבנת הצרכים הארגוניים של החברה במקצועיות וביסודיות רבה. חשתי, כי המטרה למלא אחר דרישותינו והמענה לעובדינו עומדת תמיד לנגד עיניהם, תוך ממשק עבודה הדוק, נעים ואישי.
אנחנו נעזרים בחבר הון אנושי לטובת העסקת עובדים בתחומי אדמיניסטרציה זמנית, עובדי מחשוב ועובדי ייצור. חבר גילו תמיד נכונות להיענות לבקשותיי, תוך הבנת הצרכים הארגוניים של החברה במקצועיות וביסודיות רבה. חשתי, כי המטרה למלא אחר דרישותינו והמענה לעובדינו עומדת תמיד לנגד עיניהם, תוך ממשק עבודה הדוק, נעים ואישי.
חבר הון אנושי מספקת עבורנו שירותי גיוס בתחומי אדמיניסטרציה, משאבי אנוש, הנדסאים ומהנדסים.
אנו שבעי רצון מרמת השירות, המקצועיות והמחויבות הגבוהה.
חבר הון אנושי מספקת עבורנו שירותי גיוס בתחומי אדמיניסטרציה, משאבי אנוש, הנדסאים ומהנדסים. אנו שבעי רצון מרמת השירות, המקצועיות והמחויבות הגבוהה.
ברצוני לציין את המקצועיות של עובדי חבר הון אנושי, הן במקצועיות בשכר העובדים והן בעבודה מולנו. עובדי חבר זמינים וקשובים לכל עניין ודבר, לנו כלקוח, ולעובדיהם.
ברצוני לציין את המקצועיות של עובדי חבר הון אנושי, הן במקצועיות בשכר העובדים והן בעבודה מולנו. עובדי חבר זמינים וקשובים לכל עניין ודבר, לנו כלקוח, ולעובדיהם.
השנים הרבות שאני עובד עם החברה, הן ההוכחה הטובה ביותר לכך כי חבר הון אנושי הינה גוף מקצועי לעילא ועילה המספק שירות יעיל ומהיר לשביעות רצון הלקוח.
השנים הרבות שאני עובד עם החברה, הן ההוכחה הטובה ביותר לכך כי חבר הון אנושי הינה גוף מקצועי לעילא ועילה המספק שירות יעיל ומהיר לשביעות רצון הלקוח.
אנחנו נעזרים בשירות של חבר הון אנושי כבר שנים רבות לטובת העסקת עובדים בתחום התוכנה ולאורך כל השנים קיבלנו מצוות העובדים שירות מקצועי, אדיב ומסור.
אנחנו נעזרים בשירות של חבר הון אנושי כבר שנים רבות לטובת העסקת עובדים בתחום התוכנה ולאורך כל השנים קיבלנו מצוות העובדים שירות מקצועי, אדיב ומסור.
שיתוף הפעולה עם חבר הון אנושי בהעסקה והשמת עובדים לתפקידים מגוונים בחברתנו נמשך למעלה מעשור ועומד בסטנדרטים המקצועיים ביותר בזכות השירות האישי והמסור שאותו אתם מספקים.
שיתוף הפעולה עם חבר הון אנושי בהעסקה והשמת עובדים לתפקידים מגוונים בחברתנו נמשך למעלה מעשור ועומד בסטנדרטים המקצועיים ביותר בזכות השירות האישי והמסור שאותו אתם מספקים.

בלוג קריירה

כל הדברים שחשוב שתדעו במהלך הקריירה, מהמשרה הראשונה ועד הפנסיה

מחפש עבודה כרגע? יש לך חבר שמחפש עבודה?
צור עמנו קשר או התקשר
1-700-702-100