השמה באדמיניסטרציה

מטפלים באדמיניסטרציה של העובדים

מתמחים בגיוס מקצועות האדמיניסטרציה

עבודת אדמיניסטרציה איכותית היא אחד המפתחות להנעה ותפעול יעיל של עסק.

התפקידים בתחום האדמיניסטרציה מגוונים ודורשים מגוון יכולות כמו: מענה מקצועי ויעיל למיילים ולטלפונים, תיאום לוחות הזמנים, שיחות עם ספקים ובעצם טיפול שוטף בכל המטלות שמניעות את העסק.

המומחיות שלנו היא לאתר עובדי אדמיניסטרציה איכותיים ולחבר אותם לארגונים המתאימים, שזקוקים להם עבור משרות זמניות וקבועות כאחת.

עם כ 60 שנות ניסיון באיתור, גיוס, אבחון והשמה בתחום האדמיניסטרציה, אנחנו יכולים להבטיח לכם שאתנו, אתם בידיים הכי טובות.

בנקאות ושוק ההון | Back Office / בק אופיס, Back Office / בק אופיס | מרכז | משרה מלאה | 10.06.2021
פתיחת תיקי השקעות מסוגים שונים ביצוע בקרות בנושאים שונים, לרבות השקעות ומסחר
וניתוח ביצועי מסחר
משרה מלאה- 9 שעות ביום
דרישות התפקיד:
תואר ראשון בתחום הפיננסי – חובה
ניסיון בעבודה עם מערכת דנאל – יתרון משמעותי
ניסיון בתפקיד דומה בתחום הבקרה או תפעול השקעות ניהול תיקים- חובה!!
שליטה מלאה באקסל תוך שימוש בפונקציות מורכבות- יתרון
ראש גדול, יסודיות קפדנות ומוטיבציה

משרה מלאה בתל אביב .
בנקאות ושוק ההון | Back Office / בק אופיס, Back Office / בק אופיס | משרה מלאה | 10.06.2021
למחלקת ציות וניהול סיכונים דרוש/ה בוגר תואר במשפטים/כלכלה/מנהל עסקים להשתלבות בצוות.
התפקיד כולל, בין היתר, ניתוח והטמעת רגולציה לחברות הקבוצה, בקרת סיכונים, ייעוץ לחברות הקבוצה בבניית תהליכים.
מתאים לבעל/ת ניסיון של שנה בגוף פיננסי
ידע באקסל-חובה
מערכת דנאל- יתרון
משרה מלאה במשרדנו בתל אביב
*יש לצרף ציפיות שכר לקורות החיים*
אדמיניסטרציה | איש/ת אדמיניסטרציה | מרכז | משרה מלאה, מתאים לחילים משוחררים | 10.06.2021
תיאור התפקיד:
מתן שירותי מזכירות למנהל המחלקה הכוללים: מענה טלפוני, ניהול יומן, הקלדת מסמכים, הדפסות ועבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת
קביעת פגישות וניהול לו"ז, ריכוז והכנת חומרים, הפקת דוחות ועדכון נתונים
משרה מלאה – 8.5 שעות בין 8:00 – 16:00 (תתאפשר גמישות)
דרישות התפקיד:

  • דיסקרטיות מלאה ואמינות

  •  ניסיון מזכירותי קודם (אפשרי גם משירות לאומי/צבאי)

  •  יכולת עבודה עצמאית ועמידה במשימות מרובות

  • שליטה בתוכנות האופיס לרבות וורד, אקסל ואאוטלוק


אדמיניסטרציה | Back Office / בק אופיס, יעוץ משכנתאות | ירושלים והסביבה, מרכז | משרה מלאה | 10.06.2021
דרושים יועצי משכנתאות מנוסים בבנק מוביל!
סניפים: אזור המרכז ובית שמש.
התפקיד כולל:
-מתן ייעוץ פיננסי ללקוחות בתחום המשכנתאות.
-פתיחת תיקי משכנתאות, גיוס לקוחות חדשים, ליווי לקוחות בתהליך עד לרגע סגירת העסקה,
פגישות פרונטליות.
-אחריות על קשרים עם גורמים פנים וחוץ בנקאיים.
דרישות:
בוגרי תואר ראשון- יתרון לתואר ראשון בתחום הפיננסים/מנע"ס
ידע וניסיון מוכח בתחום ייעוץ משכנתאות ושוק הנדל"ן
תודעת שירות ברמה גבוהה ויחסי אנוש מעולים

***משרה מלאה, תנאים מעולים למתאימים, עובדי בנק מהיום הראשון!!!
 
אדמיניסטרציה, יועצ/ת לימודים | Back Office / בק אופיס | מרכז | משרה מלאה | 10.06.2021

דרוש/ה יועצ/ת לימודים במכללה מובילה בתל אביב!



התפקיד כולל:

ניהול תהליך הייעוץ והכוונה של מועמדים פוטנציאלים.
מידע על מסלולי לימוד השונים
בדיקה של נתוני ההשכלה של מועמדים והתאמתם לתנאי הקבלה הרשמיים של המכללה.



דרישות התפקיד:
ניסיון בתחום השירות והמכירות- חובה
תואר ראשון – יתרון
יחסי אנוש ושרירותיות ברמה גבוהה



***משרה מלאה לטווח הארוך עם תנאים שווים!

אדמיניסטרציה | Back Office / בק אופיס, איש/ת טלמיטינג, איש/ת מכירות, מתאם/ת מכירות | מרכז | משרה מלאה, משרת הורה, מתאים לחילים משוחררים, סטודנטים | 10.06.2021












דרוש/ה נציג/ת תיאום פגישות בחברה פיננסית-בוטיקית (ת"א)
המשרה ממוקמת ברוטשילד ת"א, משרה מלאה
התפקיד כולל:
תיאום פגישות ללקוחות פרטים ומוסדיים על ידי שיחות יזומות בתחומים: קופות גמל, קרנות השתלמות ותיקי השקעות.
דרישות התפקיד:
-אוריינטציה מכירתית- חובה
-ניסיון בתחום הטלמיטינג / מכירת מוצרים פיננסים- יתרון רב
***מתאים גם לסטודנטים ואימהות- יש גמישות גבוהה בשעות!
תנאים מעולים למתאימים! עמלות גבוהות ועוד!












אדמיניסטרציה, כלכלה, מכירות | Back Office / בק אופיס, איש/ת מכירות | מרכז | משרה מלאה | 10.06.2021
דרושים רפרנטים למחלקת דסק קרנות לחברה פיננסית
המשרה ממוקמת ברוטשילד ת"א, משרה מלאה
התפקיד כולל:
-שיחות מקצועיות ומכירתיות מול יועצי השקעות הבנקים
-בניית דוחות וניתוח מגמות בתחום הקרנות
דרישות:
-תואר ראשון בכלכלה- חובה
-אוריינטציה שירותית ומכירתית- חובה
-אקסל ברמה טובה- חובה
***למתאימים אופצייה לסטא'ז בהשקעות
אדמיניסטרציה | Back Office / בק אופיס | מרכז | משרה מלאה | 10.06.2021
דרוש/ה רפרנט/ית למחלקת דסק סוכנים בחברה פיננסית-בוטיקית משפחתית
המשרה ממוקמת ברוטשילד ת"א, משרה מלאה + נכונות לשעות נוספות
התפקיד כולל:
-מתן מענה לסוכנים וליועצים בשטח בתחומי בגמל
-מתן מידע בנוגע לקופות העמיתים
-מתן מענה בנוגע להליכים ונהלים
-עדכון ומעקב בנוגע לסטאטוס הטפסים
-הקמות של הסכמים במערכת
ועוד!
דרישות התפקיד:
-ניסיון בשירות לקוחות- יתרון
-ניסיון דומה בבית השקעות/ חברות ביטוח- יתרון
-הכרות עם עולם הגמל- יתרון


אדמיניסטרציה | Back Office / בק אופיס | מרכז | משרה מלאה, מתאים לחילים משוחררים | 10.06.2021
 
  ! דרוש/ה רפרנט/ית לצוות מפקחים בחברה פיננסית
המשרה ממוקמת ברוטשילד – תל אביב
חברה בוטיקית משפחתית שמתמחה בתחום הגמל והפנסיה.
משרה מלאה 08:30-17:00
התפקיד כולל:
-מתן מענה למחלקת הסוכנים
-הוצאות דוחות ומעקב
-הקמת הסכמים
דרישות:
-תפקיד דומה קודם- יתרון
-אקסל ברמה גבוהה- חובה
-יחסי אנוש ברמה גבוהה
 
אדמיניסטרציה | מזכיר/ת במחלקה, מזכירות / פקידות, ניהול משרד | 07.06.2021

  • תיאום פגישות/סיורים ומענה לטלפונים, מלקוחות, גורמי חוץ ופנים .

  • איוש עמדת המזכירות בסקטור וקבלת קהל.

  • ריכוז עבודות המזכירות לרבות קידוד ושליחת תיקים לארכיב, טיפול בדואר והנפקת מכתבים שוטפים.

  • מעקבים שונים הקשורים לעבודת הסקטור.

  • אחריות על משימות רוחב שונות כגון תיאום והפצת חומרים לוועדת אשראי ועוד.


דרישות תפקיד:

  • הכרות מעמיקה עם תוכנות אופיס- לרבות word, power-point , אקסל ויומן אלקטרוני.

  • נכונות לעבודה מאומצת בשעות לא שגרתיות

  • הכרות עם מערכת BANKWARE יתרון.


אדמיניסטרציה | ניהול משרד, עוזר/ת אישי/ת | מרכז, שרון | משרה מלאה | 01.06.2021
לחברה דרוש מנהל משרד ועוזר מנכ"ל. התפקיד הינו תפקיד אמון מעניין, מגוון ומאתגר הדורש רמה גבוהה של אחריות וניהול משימות חוצות ארגון. תפקיד זה הינו בעל חשיבות רבה ברמת הקבוצה, הוא משמש כיד ימין למנכ"ל ותומך במנכ"ל הקבוצה בהובלת החברה להשגת יעדיה האסטרטגיים.
 
תחומי אחריות:

  • תמיכה במנכ"ל הקבוצה בהיבטים מקצועיים וניהוליים, אחראי על בקרה ותפעול המשימות השוטפות הכרוכות בניהול החברה בהלימה לתכנית האסטרטגית של החברה.

  • ייזום פרויקטים ואחריות למעקב וניהול פרויקטים חוצי קבוצה הדורשים שתוף פעולה והקצאת משאבים כלל ארגונית.

  • אחריות להכנת חומרים ומצגות לישיבות הנהלה, פגישות עבודה של המנכ״ל ומועצות מנהלים, ביצוע מעקב אחר משימות נגזרות.

  • ניתוח נתונים, בניית דוחות ומצגות, והעברת דו"חות שוטפים למנכ"ל ולבעלי תפקידים בחברה.

  • אחריות על התקשורת השוטפת מול גורמים בחברה ומחוצה לה, וכן תיאום בין המחלקות והחברות השונות בקבוצה ברמה הגלובאלית.

  • נציג המנכ"ל לטיפול בנושאים פנים וחוץ ארגוניים הדורשים התערבות.

  • אחריות על ניהול לוח הזמנים של המנכ"ל.

  • אחריות על ניהול נסיעות המנכ"ל לחו"ל.

  • אחריות על ניהול משרדי הנהלת החברה בנתניה, לרבות תפעול ספקים שונים, רכישת ציוד, ותחזוקה שוטפת.


  • דרישות תפקיד:
     

    • תואר ראשון ממוסד מוכר, יתרון לבוגרי מנהל עסקים, משפטים, חשבונאות, כלכלה או תעשיה וניהול.

    • ניסיון ארגוני בתפקידים בעלי אוריינטציה עסקית כגון שווק, מכירות, ניהול פרויקטים, ייעוץ משפטי – יתרון.

    • ניסיון בעבודה בארגונים גלובאליים – יתרון.

    • ניסיון בעבודה מול מנכ"לים וצוותי הנהלה בכירים – יתרון.

    • הבנה עסקית וכלכלית ויכולת קריאה של המפה ארגונית.

    • יכולת הבעה מצוינת בע"פ ובכתב באנגלית ובעברית.

    • אנגלית ברמת שפת אם.

    • שליטה ברמה גבוהה בישומי אופיס ונגישות למערכות מידע.


     
    אדמיניסטרציה | מזכיר/ה ערב, מזכירות / פקידות | מרכז | משרה מלאה, סטודנטים | 30.05.2021
    למשרת מזכירות כללית – משרד עורכי דין משפחתי ומצליח
    שעות 10.30-19.30
    תנאים מעולים!
    קבלת קהל, מענה טלפוני, שליחויות וסריקות של מסמכים
    אנגלית- בסיסית
    אדמיניסטרציה, משאבי אנוש, שירות לקוחות | נציג/ת שירות לקוחות, עוזר/ת אישי/ת | מרכז, שפלה | משרה מלאה | 10.06.2021



    תיאור
    אם את/ה חולם/ת על קריירה טכנולוגית – מקומך איתנו!!
    לחברה בתחום פרויקטים טכנולוגים מובילה באיזור לוד דרוש/ה רכז/ת גיוס טכנולוגי/ת (ללא נסיון)
    סינון מיון ואיתור מועמדים באתרים ורשתות חברתיות,
    ביצוע סורסינג, ראיונות עומק טלפוניים ופרונטליים.
    דרישות
    תואר ראשון – חובה
    אנגלית ברמה גבוהה- חובה
    נסיון בגיוס טכנולוגי – יתרון
    נסיון בביצוע ראיונות פרונטאלים – יתרון
    נסיון בעבודה עם רשתות חברתיות – יתרון
    משרה מלאה + גמישות



    אדמיניסטרציה | חשמלאי | מרכז, שרון | משרה מלאה | 10.06.2021

    תיאור
    חברה מובילה בתעשייה דורשת חשמלאי/ת למשרה מידית!!
    2 ראיונות באותו היום וקליטה !!
    עבודות חשמל לתעשייה , לבתי חולים
    משרה מלאה 6:30-16:00
    ללא ימי שישי
    עבודה חיונית
    עבודה בצוות
    דרישות
    ניסיון עבודה עם חשמל בתעשייה- חובה
    זמינות מידית לעבודה – חובה
    רישיון חשמלאי – יתרון

    איש/ת אדמיניסטרציה, פקיד/ת מחסן | מרכז | 10.06.2021
    תיאור
    משרה זמנית – החלפה לחל"ד.
    עבודה מול לקוחות החברה:
    מתן מענה ראשוני ללקוחות, מתן הצעות מחיר ורישום הזמנות.
    טיפול בלוגיסטיקה ושילוח של הזמנות.
    דרישות
    משרה מלאה.
    נסיון של שנה בתפקיד דומה – חובה
    אנגלית ברמת שפת אם – חובה
    היכרות ושליטה בשימושי במחשב – חובה
    בגרות מלאה – חובה
    השכלה אקדמאית – יתרון
    אדמיניסטרציה | צפון והעמקים | 10.06.2021
    למשרד  עו’’ד דרוש/ה פקיד/ת מקרקעין. במסגרת התפקיד:
    סיוע לעוה"ד בנושאים שונים הקשורים לחוזי מקרקעין, הסכמי הסכמי בניה ורישומי זכויות.
    מילוי טפסים והקמת מסמכים חדשים, הכנת מסמכי הסכמים לחתימות, הכנת טפסים להסכמי מכר, דיווחים, בירורים שונים.
    עבודה מול בנקים, טיפול ברישומי זכויות שונים כמו הערות אזהרה, משכנתאות, משכונות וכיו"ב, מעקבים שונים ואיתור מסמכים, סריקת מסמכים ושמירתם במערכות המשרד.
    טיפול בנושאים בעלי אופי בירוקרטי ואדמיניסטרטיבי, צילומים והגשת מסמכים, סיוע לעו"ד בנושאים שונים, טיפול מול רשויות וכיו"ב.
    דרישות

    ניסיון מזכירותי/פקידותי-חובה
    קודם בתחום המקרקעין- יתרון
    אדמיניסטרציה, שירות לקוחות | Back Office / בק אופיס, Back Office / בק אופיס, נציג/ת שירות לקוחות | מרכז | משרה מלאה | 10.06.2021

      ! דרוש/ה רפרנט/ית שירות לקוחות בחברה פיננסית
    המשרה ממוקמת ברוטשילד- תל אביב
    חברה בוטיקית משפחתית שמתמחה בתחום הגמל והפנסיה.
    משרה מלאה 08:30-17:00
    ***לא מוקד.
    המשרה כוללת:
    -מתן מענה טלפוני ללקוחות החברה בנושאי קופות גמל וקרנות השתלמות
    -הפניית לידים לתיאומי פגישות
    -עבודה בשיתוף פעולה מול יחידות נוספות בחברה
    -טיפול בטפסים והעברתם למחלקה הרלוונטית
    דרישות התפקיד:
    – ניסיון דומה בבית השקעות / חברת ביטוח -יתרון
    – יכולת עבודה בצוות

    אדמיניסטרציה | Back Office / בק אופיס | מרכז | משרה חלקית, משרה מלאה, מתאים לחילים משוחררים, סטודנטים | 10.06.2021
      ! דרוש/ה רפרנט/ית לצוות מפקחים בחברה פיננסית
    המשרה ממוקמת ברוטשילד – תל אביב
    חברה בוטיקית משפחתית שמתמחה בתחום הגמל והפנסיה.
    משרה מלאה 08:30-17:00
    או משרה חלקית:  16:00-21:00
    המשרה כוללת:
    הקלדת טפסים – טיוב ועדכון נתוני עמיתים.

    אדמיניסטרציה | איש/ת אדמיניסטרציה, מזכירות / פקידות, פקיד/ת קבלה | מרכז | משרה מלאה | 30.05.2021
    במסגרת התפקיד:
    * מענה ללקוחות המשרד – טלפוני ופרונטלי
    * ביצוע סריקות
    * עבודה מול ספקים
    * עזרה אדמיניסטרטיבית לעו"ד שעובדים במקום
    משרה מלאה 8-17, פעם בשבוע 10-19.
    תנאים מצוינים! בונוסים, גיבושים, חניה.
    דרישות התפקיד:
    * נכונות לטווח ארוך
    * ניסיון קודם- יתרון
    * ניסיון ממשרדי עו"ד – יתרון משמעותי!
    * הבנה במערכת נט המשפט- יתרון
    אדמיניסטרציה | ניהול משרד, עוזר/ת אישי/ת | מרכז | משרה מלאה | 30.05.2021
    גיוס לחברה בתחום הנד"לן.
    תפקיד: מזכיר/ת סמנכ"ל
    מיקום: בני ברק

    כחלק מהתפקיד-
    ניהול יומן מורכב ותיאום פגישות, מענה למיילים, אירוח וביצוע עבודת אדמיניסטרציה שוטפת.
    משרה מלאה א’-ה’ 08:00-17:00

    דרישות
    ניסיון מזכירות רלוונטי קודם
    ידע בתוכנות אופיס
    ייצוגיות, אחריות ועבודה בתנאי לחץ
    אנחנו נעזרים בחבר הון אנושי לטובת העסקת עובדים בתחומי אדמיניסטרציה זמנית, עובדי מחשוב ועובדי ייצור. 
חבר גילו תמיד נכונות להיענות לבקשותיי, תוך הבנת הצרכים הארגוניים של החברה במקצועיות וביסודיות רבה. חשתי, כי המטרה למלא אחר דרישותינו והמענה לעובדינו עומדת תמיד לנגד עיניהם, תוך ממשק עבודה הדוק, נעים ואישי.
    אנחנו נעזרים בחבר הון אנושי לטובת העסקת עובדים בתחומי אדמיניסטרציה זמנית, עובדי מחשוב ועובדי ייצור. חבר גילו תמיד נכונות להיענות לבקשותיי, תוך הבנת הצרכים הארגוניים של החברה במקצועיות וביסודיות רבה. חשתי, כי המטרה למלא אחר דרישותינו והמענה לעובדינו עומדת תמיד לנגד עיניהם, תוך ממשק עבודה הדוק, נעים ואישי.
    חבר הון אנושי מספקת עבורנו שירותי גיוס בתחומי אדמיניסטרציה, משאבי אנוש, הנדסאים ומהנדסים.
אנו שבעי רצון מרמת השירות, המקצועיות והמחויבות הגבוהה.
    חבר הון אנושי מספקת עבורנו שירותי גיוס בתחומי אדמיניסטרציה, משאבי אנוש, הנדסאים ומהנדסים. אנו שבעי רצון מרמת השירות, המקצועיות והמחויבות הגבוהה.
    ברצוני לציין את המקצועיות של עובדי חבר הון אנושי, הן במקצועיות בשכר העובדים והן בעבודה מולנו. עובדי חבר זמינים וקשובים לכל עניין ודבר, לנו כלקוח, ולעובדיהם.
    ברצוני לציין את המקצועיות של עובדי חבר הון אנושי, הן במקצועיות בשכר העובדים והן בעבודה מולנו. עובדי חבר זמינים וקשובים לכל עניין ודבר, לנו כלקוח, ולעובדיהם.
    השנים הרבות שאני עובד עם החברה, הן ההוכחה הטובה ביותר לכך כי חבר הון אנושי הינה גוף מקצועי לעילא ועילה המספק שירות יעיל ומהיר לשביעות רצון הלקוח.
    השנים הרבות שאני עובד עם החברה, הן ההוכחה הטובה ביותר לכך כי חבר הון אנושי הינה גוף מקצועי לעילא ועילה המספק שירות יעיל ומהיר לשביעות רצון הלקוח.
    אנחנו נעזרים בשירות של חבר הון אנושי כבר שנים רבות לטובת העסקת עובדים בתחום התוכנה ולאורך כל השנים קיבלנו מצוות העובדים שירות מקצועי, אדיב ומסור.
    אנחנו נעזרים בשירות של חבר הון אנושי כבר שנים רבות לטובת העסקת עובדים בתחום התוכנה ולאורך כל השנים קיבלנו מצוות העובדים שירות מקצועי, אדיב ומסור.
    שיתוף הפעולה עם חבר הון אנושי בהעסקה והשמת עובדים לתפקידים מגוונים בחברתנו נמשך למעלה מעשור ועומד בסטנדרטים המקצועיים ביותר בזכות השירות האישי והמסור שאותו אתם מספקים.
    שיתוף הפעולה עם חבר הון אנושי בהעסקה והשמת עובדים לתפקידים מגוונים בחברתנו נמשך למעלה מעשור ועומד בסטנדרטים המקצועיים ביותר בזכות השירות האישי והמסור שאותו אתם מספקים.

    בלוג קריירה

    כל הדברים שחשוב שתדעו במהלך הקריירה, מהמשרה הראשונה ועד הפנסיה

    מחפש עבודה כרגע? יש לך חבר שמחפש עבודה?
    צור עמנו קשר או התקשר
    1-700-702-100