השמה באדמיניסטרציה

מטפלים באדמיניסטרציה של העובדים

מתמחים בגיוס מקצועות האדמיניסטרציה

עבודת אדמיניסטרציה איכותית היא אחד המפתחות להנעה ותפעול יעיל של עסק.

התפקידים בתחום האדמיניסטרציה מגוונים ודורשים מגוון יכולות כמו: מענה מקצועי ויעיל למיילים ולטלפונים, תיאום לוחות הזמנים, שיחות עם ספקים ובעצם טיפול שוטף בכל המטלות שמניעות את העסק.

המומחיות שלנו היא לאתר עובדי אדמיניסטרציה איכותיים ולחבר אותם לארגונים המתאימים, שזקוקים להם עבור משרות זמניות וקבועות כאחת.

עם כ 60 שנות ניסיון באיתור, גיוס, אבחון והשמה בתחום האדמיניסטרציה, אנחנו יכולים להבטיח לכם שאתנו, אתם בידיים הכי טובות.

אדמיניסטרציה | ניהול משרד | שרון | 18.04.2021
משרד בוטיק ברעננה מגייס מנהל/ת משרד

כחלק ממסגרת התפקיד:

  • עבודה אדמיניסטרטיבית בהתאם לצרכי המשרד

  • דיגיטל: עדכון ועריכת האינסטגרם והפייסבוק של החברה

  • ניהול תיקי לקוחות במערכת הCRM

  • הנהלת חשבונות, הזמנות רכש ומעקבי גביה


דרישות:


  • מיומנות גבוהה בOFFICE – חובה

  • ניסיון בהנהלת חשבונות(היכרות עם רווחיות)יתרון

  • ניסיון בעבודה עם מערכות ניהול(FONTASK)- יתרון

  • התנהלות עצמאית, טיוב משימות, ראש גדול!

  • ימים א-ה שעות: 8:30-16:00


אדמיניסטרציה, עריכת דין | מרכז | משרה מלאה | 18.04.2021

משרד עו"ד מוביל בתל אביב מגייס פרליגל בתחום הפטנטים



כחלק ממסגרת התפקיד:


הבנת כל הפרוצדורות של תהליך הפטנט.


התנהלות הרישום של הפטנט ודוחות בחינה במקביל לתהליך.


דרישות:


אנגלית ברמת שפה אם- חובה
ניסיון בתחום הפטנט ובפירמה- יתרון משמעותי
ראש גדול, הכרת המושגים ועבודת צוות

Back Office / בק אופיס, Back Office / בק אופיס, קלדן/ית פוליסות, קלדנות | מרכז, שפלה | משמרות, משרה מלאה, משרת הורה, סטודנטים | 18.04.2021
#דרושים_ות
#Back_Office
עבודה במשמרות ימים א-ה + שישי פעמיים בחודש
בגרות מלאה חובה!
משרה מלאה
מענק התמדה כל 6 חודשים במהלך שנת העבודה הראשונה
תנאים מעולים!!!
 
שירות לקוחות | Back Office / בק אופיס, Back Office / בק אופיס, תפעול | מרכז, שרון | משרה מלאה | 18.04.2021
לחברת יבוא מובילה בפתח תקווה
רפרנט/ית הזמנות לאתר האונליין

  • תפעול הזמנות באתר האונליין של החברה,

  • מתן שירות ללקוחות,

  • העלאת מוצרים/עדכון מחירים

  • עבודה מול ממשקים פנימיים וחיצוניים


דרישות התפקיד

  • ניסיון בתפקיד שירות/מכירות/בק אופיס

  • הכרות מוקדמת עם תוכנות ERP ותוכנות לניהול מלאי

  • סדר ארגון ויכולת לטפל בפרטים


משרה מלאה וקבועה
ימים א-ה , 8-17
 
 
אדמיניסטרציה | מזכירות / פקידות, פקיד/ת קבלה, קלדנות | ירושלים והסביבה | משרה חלקית, משרת הורה | 18.04.2021
למשרד עו"ד דרוש/ה מזכיר/ה +קלדנ/ית- משרה חלקית
במסגרת התפקיד- ניהול יומן ולו"ז, תיאום פגישות, מענה פרונטלי+ טלפוני, מענה למיילים, ביצוע גבייה.
עו"ד קורינלדי הוא מוציא לאור לכן תצטרך לבצע עבודת קלדנות לעיתים ועבודת אדמינ' שוטפת.
חצי משרה- 10:00- 15:00+שעות נוספות בעת הצורך
45 ש"ח לשעה
דרישות-
ניסיון מזכירותי במשרד עו"ד- חובה
זמינות מיידית- חובה
שליטה במערכות אופיס+אאוטלוק
יושר והגינות, סדר וארגון, יחסי אנוש מעולים
אדמיניסטרציה | מזכיר/ה ערב | מרכז | משרה חלקית, משרת הורה | 18.04.2021
מזכיר/ה למשרד עו"ד המתעסק בנדל"ן ונאמנויות.
עבודה ליומיים בשבוע, (ימים שני + חמישי), כמו כן, גמישות לימים נוספים לפי בקשה.
שעות העבודה: 08:00-13:00
כחלק מהתפקיד:
מענה לשיחות, הכנת דו"חות חודשיים, הפקת חשבוניות, דואר, עבודה מול ספקים, עבודה מול לקוחות, תשלומים, עזרה בטיפול בנכסי הלקוחות בארץ, מתן מענה, הזמנת ציוד.
אדמיניסטרציה, דיגיטל | אחראי/ת דיגיטל, ניהול מדיה חברתית, שיווק דיגיטלי | מרכז | משרה מלאה | 18.04.2021
שכר: 9K ₪
במסגרת התפקיד-
ניהול רשתות חברתיות בעמותה, אחריות לבניית וניהול האתר
קיום קשר רציף וביצוע שיתוף פעולה עם המחלקות השונות
מילוי דוחות ובקרה שוטפת, ניהול הקשר עם גופי המדיה השונים
סיוע בהפקת אירועים שיווקיים ואירועי התרמה

דרישות-

ניסיון בעולמות הדיגיטל המעשיים (ניהול קמפיינים, ניהול עמודים ברשתות חברתיות, ניוזלטרים, ניהול אתר וכדומה)- חובה
יכולות עיצוב דיגיטלי (דוגמת פוטושופ, אילסוטרייטור, אינדיזין, עריכות וידאו וכדומה) יתרון משמעותי
כתיבת תוכן ברמה גבוהה, הנעת תהליכים ויכולת ארגונית גבוהה


משרה מלאה א'-ה' 08:00-17:00
הזדמנות לעבוד בעמותה המייצרת משמעות ושותפות לצמצום פערים בחברה
אדמיניסטרציה | ניהול משרד | שרון | משרה מלאה | 18.04.2021
לחברה ברעננה דרוש/ה מנהל/ת משרד.
התפקיד כולל ניהול יומנים, טיפול בנושאי אדמיניסטרציה ותפעול: מענה טלפוני, הזמנת ציוד משרדי/סופר, הזמנת שליחויות, קשר עם ספקים, מתן שירות לעובדי החברה ותחזוקה שוטפת של המשרד ונראותו, איוש עמדת הקבלה.
*משרה מלאה 08:00-17:00
דרישות:

  • ניסיון בניהול משרד

  • ניסיון בניהול יומנים- חובה

  • אנגלית ברמה גבוהה – חובה

  • שליטה ביישומי אופיס

  • תודעת שירות גבוהה ותקשורת בינאישית טובה מאוד

  • יכולת תחת לחץ בסביבת עבודה מרובת משימות


אדמיניסטרציה | ניהול משרד, עוזר/ת אישי/ת | מרכז | משרה מלאה | 18.04.2021
גיוס לחברה בתחום הנד"לן.
תפקיד: מזכיר/ת סמנכ"ל
מיקום: בני ברק

כחלק מהתפקיד-
ניהול יומן מורכב ותיאום פגישות, מענה למיילים, אירוח וביצוע עבודת אדמיניסטרציה שוטפת.
משרה מלאה א’-ה’ 08:00-17:00

דרישות
ניסיון מזכירות רלוונטי קודם
ידע בתוכנות אופיס
ייצוגיות, אחריות ועבודה בתנאי לחץ
איש/ת אדמיניסטרציה, מזכיר/ה ערב | מרכז | משרה מלאה | 18.04.2021
שכר: 7-8K ₪
במסגרת התפקיד-
מענה טלפוני ומענה למיילים, תיאומי פגישות, עבודה מול בכירים וביצוע עבודת אדמיניסטרציה שוטפת.
דרישות-
ניסיון משמעותי קודם- יתרון משמעותי
אנגלית ברמה גבוהה- חובה
א'-ה' 11:00-20:00
אדמיניסטרציה | מזכיר/ת במחלקה, מזכירות / פקידות, פקיד/ת קבלה | מרכז, שרון | משרה מלאה, משרת הורה | 18.04.2021
שכר: 8-9K ₪

למשרד עו"ד בוטיקי היושב בת"א מגייסים מזכיר/ה.
התפקיד כולל מענה טלפוני, ניהול יומנים, הזמנות ציוד, שיחות ועידה ועוד…

דרישות
– שליטה ביישומי office
– ניסיון קודם ממשרד עו"ד
– אנגלית גבוהה
– משרה מלאה 8:00-16:00
קלדנות | ירושלים והסביבה | משרה חלקית, משרת הורה | 18.04.2021
למשרד עורכי דין #בירושלים
קלדן_ית#
למשרה חלקית – 2-3 בשבוע 5 שעות בבוקר
ידע וניסיון ב#הקלדה_עיוורת – רצוי מבתי דין
הכרות בעבודה עם תכנת עודכנית
אוריינטציה טכנולוגית
40 ש"ח לשעה
 
 
בנקאות ושוק ההון | Back Office / בק אופיס, Back Office / בק אופיס, קלדנות | מרכז | 13.04.2021
תל אביבים ? רוצים להיכנס לתחום שוק ההון ולא יודעים איך ? מצאנו עבורכם את המשרה המושלמת!
לחברה המתמחה בהשקעות ונסחרת בבורסה דרוש/ה -רפרנט/ית בק אופיס – צוות עמיתים (3 תקנים)
מהות התפקיד: הקלדת טפסים – טיוב ועדכון נתוני עמיתים. כמעט ללא טלפונים, מקפצה לעולם שוק ההון ודריסת רגל ראשונה בתחום
שעות המשרה
א-ה
08.30-17.00 – ללא ימי שישי!
דרישות :

  • א.נשים יצוגיים וורבלים

  • יכולת עבודה ממושכת מול מחשב

  • בגרות מלאה

  • המלצות(אפשר המלצות שחרור)


איש/ת אדמיניסטרציה, פקיד/ת מחסן | מרכז | 13.04.2021
תיאור
משרה זמנית – החלפה לחל"ד.
עבודה מול לקוחות החברה:
מתן מענה ראשוני ללקוחות, מתן הצעות מחיר ורישום הזמנות.
טיפול בלוגיסטיקה ושילוח של הזמנות.
דרישות
משרה מלאה.
נסיון של שנה בתפקיד דומה – חובה
אנגלית ברמת שפת אם – חובה
היכרות ושליטה בשימושי במחשב – חובה
בגרות מלאה – חובה
השכלה אקדמאית – יתרון
איש/ת אדמיניסטרציה, מזכיר/ה ערב, פקיד/ת קבלה | מרכז | משרה חלקית, סטודנטים | 13.04.2021
שכר: 5K ₪
במסגרת התפקיד-
מענה טלפוני ומענה למיילים, תיאום פגישות, עבודה מול בכירים וביצוע עבודת משרד ואדמיניסטרציה שוטפת.
משרה חלקית א'-ה' 15:00-21:00
 
אדמיניסטרציה | מזכיר/ה ערב | מרכז | משרה חלקית | 13.04.2021
למשרד עו"ד גדול במרכז תל אביב, דרוש/ה מזכיר/ה לימים א-ה בשעות אחה"צ (13.00-19.00 או קרוב לכך).
התפקיד מחייב עברית רהוטה, אנגלית ברמה בסיסית, נועם הליכות, כושר ביטוי, עירנות, קליטה מהירה, יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה תחת לחץ.
שליטה בתוכנות האופיס והאינטרנט – חובה.
יתרון לניסיון קודם בעבודה אדמיניסטרטיבית.
המשרה היא קבועה ואיננה מתאימה למעוניינים בפחות משנה.
תחילת עבודה מידית.
שכר 6000
 
אדמיניסטרציה, משאבי אנוש, שירות לקוחות | נציג/ת שירות לקוחות, עוזר/ת אישי/ת | מרכז, שפלה | משרה מלאה | 08.04.2021



תיאור
אם את/ה חולם/ת על קריירה טכנולוגית – מקומך איתנו!!
לחברה בתחום פרויקטים טכנולוגים מובילה באיזור לוד דרוש/ה רכז/ת גיוס טכנולוגי/ת (ללא נסיון)
סינון מיון ואיתור מועמדים באתרים ורשתות חברתיות,
ביצוע סורסינג, ראיונות עומק טלפוניים ופרונטליים.
דרישות
תואר ראשון – חובה
אנגלית ברמה גבוהה- חובה
נסיון בגיוס טכנולוגי – יתרון
נסיון בביצוע ראיונות פרונטאלים – יתרון
נסיון בעבודה עם רשתות חברתיות – יתרון
משרה מלאה + גמישות



אדמיניסטרציה | חשמלאי | מרכז, שרון | משרה מלאה | 08.04.2021

תיאור
חברה מובילה בתעשייה דורשת חשמלאי/ת למשרה מידית!!
2 ראיונות באותו היום וקליטה !!
עבודות חשמל לתעשייה , לבתי חולים
משרה מלאה 6:30-16:00
ללא ימי שישי
עבודה חיונית
עבודה בצוות
דרישות
ניסיון עבודה עם חשמל בתעשייה- חובה
זמינות מידית לעבודה – חובה
רישיון חשמלאי – יתרון

אדמיניסטרציה | איש/ת אדמיניסטרציה, מזכירות / פקידות, פקיד/ת קבלה | מרכז | משרה מלאה | 24.03.2021
במסגרת התפקיד:
* מענה ללקוחות המשרד – טלפוני ופרונטלי
* ביצוע סריקות
* עבודה מול ספקים
* עזרה אדמיניסטרטיבית לעו"ד שעובדים במקום
משרה מלאה 8-17, פעם בשבוע 10-19.
תנאים מצוינים! בונוסים, גיבושים, חניה.
דרישות התפקיד:
* נכונות לטווח ארוך
* ניסיון קודם- יתרון
* ניסיון ממשרדי עו"ד – יתרון משמעותי!
* הבנה במערכת נט המשפט- יתרון
אדמיניסטרציה, שירות לקוחות | איש/ת אדמיניסטרציה, נציג/ת שירות לקוחות | מרכז | משרה מלאה, משרת הורה | 25.02.2021
לסוכנות  ביטוח  מובילה  בשרון
דרוש /ה נציג /נציגת שרות  לקוחות  בתחום  הביטוח
הכשרה מקוצית  בתחום  הביטוח
שיחות נכנסות
שעות  עבודה 8-17 ישנה גמישות
שכר התחלתי 6000 ברוטו
אנחנו נעזרים בחבר הון אנושי לטובת העסקת עובדים בתחומי אדמיניסטרציה זמנית, עובדי מחשוב ועובדי ייצור. 
חבר גילו תמיד נכונות להיענות לבקשותיי, תוך הבנת הצרכים הארגוניים של החברה במקצועיות וביסודיות רבה. חשתי, כי המטרה למלא אחר דרישותינו והמענה לעובדינו עומדת תמיד לנגד עיניהם, תוך ממשק עבודה הדוק, נעים ואישי.
אנחנו נעזרים בחבר הון אנושי לטובת העסקת עובדים בתחומי אדמיניסטרציה זמנית, עובדי מחשוב ועובדי ייצור. חבר גילו תמיד נכונות להיענות לבקשותיי, תוך הבנת הצרכים הארגוניים של החברה במקצועיות וביסודיות רבה. חשתי, כי המטרה למלא אחר דרישותינו והמענה לעובדינו עומדת תמיד לנגד עיניהם, תוך ממשק עבודה הדוק, נעים ואישי.
חבר הון אנושי מספקת עבורנו שירותי גיוס בתחומי אדמיניסטרציה, משאבי אנוש, הנדסאים ומהנדסים.
אנו שבעי רצון מרמת השירות, המקצועיות והמחויבות הגבוהה.
חבר הון אנושי מספקת עבורנו שירותי גיוס בתחומי אדמיניסטרציה, משאבי אנוש, הנדסאים ומהנדסים. אנו שבעי רצון מרמת השירות, המקצועיות והמחויבות הגבוהה.
ברצוני לציין את המקצועיות של עובדי חבר הון אנושי, הן במקצועיות בשכר העובדים והן בעבודה מולנו. עובדי חבר זמינים וקשובים לכל עניין ודבר, לנו כלקוח, ולעובדיהם.
ברצוני לציין את המקצועיות של עובדי חבר הון אנושי, הן במקצועיות בשכר העובדים והן בעבודה מולנו. עובדי חבר זמינים וקשובים לכל עניין ודבר, לנו כלקוח, ולעובדיהם.
השנים הרבות שאני עובד עם החברה, הן ההוכחה הטובה ביותר לכך כי חבר הון אנושי הינה גוף מקצועי לעילא ועילה המספק שירות יעיל ומהיר לשביעות רצון הלקוח.
השנים הרבות שאני עובד עם החברה, הן ההוכחה הטובה ביותר לכך כי חבר הון אנושי הינה גוף מקצועי לעילא ועילה המספק שירות יעיל ומהיר לשביעות רצון הלקוח.
אנחנו נעזרים בשירות של חבר הון אנושי כבר שנים רבות לטובת העסקת עובדים בתחום התוכנה ולאורך כל השנים קיבלנו מצוות העובדים שירות מקצועי, אדיב ומסור.
אנחנו נעזרים בשירות של חבר הון אנושי כבר שנים רבות לטובת העסקת עובדים בתחום התוכנה ולאורך כל השנים קיבלנו מצוות העובדים שירות מקצועי, אדיב ומסור.
שיתוף הפעולה עם חבר הון אנושי בהעסקה והשמת עובדים לתפקידים מגוונים בחברתנו נמשך למעלה מעשור ועומד בסטנדרטים המקצועיים ביותר בזכות השירות האישי והמסור שאותו אתם מספקים.
שיתוף הפעולה עם חבר הון אנושי בהעסקה והשמת עובדים לתפקידים מגוונים בחברתנו נמשך למעלה מעשור ועומד בסטנדרטים המקצועיים ביותר בזכות השירות האישי והמסור שאותו אתם מספקים.

בלוג קריירה

כל הדברים שחשוב שתדעו במהלך הקריירה, מהמשרה הראשונה ועד הפנסיה

מחפש עבודה כרגע? יש לך חבר שמחפש עבודה?
צור עמנו קשר או התקשר
1-700-702-100