שירותי מיקור חוץ ופיירול

מעצימים את המעסיקים וגם את העובדים

שירותי מיקור חוץ ופיירול

אתם כבר יודעים שבעולם העסקי לא אחת עולה הצורך בהוצאת שירותים מסוימים למיקור חוץ. אנחנו מצדנו מאמינים שגם באאוטסורסינג חשוב לחבר בין העובדים הנכונים לארגון הנכון, ליצור דיאלוג מתמיד ולדאוג להעצמת הצדדים כולם.

לא משנה מה הסיבות שבגללן אתם זקוקים לשירותי מיקור חוץ, אנחנו יודעים להעניק לכם אותם תחת מטרייה אחת וברמה המקצועית הגבוהה ביותר.

אצלנו תיהנו מיחס אישי, לצד מקצועיות חסרת פשרות המבוססות על עשרות שנות ניסיון ועבודה עם מיטב הארגונים והחברות במשק הישראלי.

אלביט, מיקרוסופט ישראל, Pfizer, Applied Materials, בנק לאומי, LG, המשביר לצרכן, NDS הם רק רשימה חלקית של ארגונים גדולים וקטנים שהביעו במקצועיות שלנו אמון ובחרו בנו עבור ניהול פרויקטים ומיקור חוץ.

גם כשזה מגיע לשירותי מיקור חוץ אנחנו בחבר הון אנושי מאמינים שאנשים הם לא רק חלק מהסיפור – אלא הסיפור כולו. פנו אלינו כבר עכשיו, תנו לנו לעשות את העבודה הקשה בשבילכם ותוכלו לנקות את הלו"ז ממטלה אחת נוספת.

אנחנו נעזרים בחבר הון אנושי לטובת העסקת עובדים בתחומי אדמיניסטרציה זמנית, עובדי מחשוב ועובדי ייצור. 
חבר גילו תמיד נכונות להיענות לבקשותיי, תוך הבנת הצרכים הארגוניים של החברה במקצועיות וביסודיות רבה. חשתי, כי המטרה למלא אחר דרישותינו והמענה לעובדינו עומדת תמיד לנגד עיניהם, תוך ממשק עבודה הדוק, נעים ואישי.
אנחנו נעזרים בחבר הון אנושי לטובת העסקת עובדים בתחומי אדמיניסטרציה זמנית, עובדי מחשוב ועובדי ייצור. חבר גילו תמיד נכונות להיענות לבקשותיי, תוך הבנת הצרכים הארגוניים של החברה במקצועיות וביסודיות רבה. חשתי, כי המטרה למלא אחר דרישותינו והמענה לעובדינו עומדת תמיד לנגד עיניהם, תוך ממשק עבודה הדוק, נעים ואישי.
חבר הון אנושי מספקת עבורנו שירותי גיוס בתחומי אדמיניסטרציה, משאבי אנוש, הנדסאים ומהנדסים.
אנו שבעי רצון מרמת השירות, המקצועיות והמחויבות הגבוהה.
חבר הון אנושי מספקת עבורנו שירותי גיוס בתחומי אדמיניסטרציה, משאבי אנוש, הנדסאים ומהנדסים. אנו שבעי רצון מרמת השירות, המקצועיות והמחויבות הגבוהה.
אנחנו נעזרים בשירות של חבר הון אנושי כבר שנים רבות לטובת העסקת עובדים בתחום התוכנה ולאורך כל השנים קיבלנו מצוות העובדים שירות מקצועי, אדיב ומסור.
אנחנו נעזרים בשירות של חבר הון אנושי כבר שנים רבות לטובת העסקת עובדים בתחום התוכנה ולאורך כל השנים קיבלנו מצוות העובדים שירות מקצועי, אדיב ומסור.

בלוג HR

חידושים ואנשים: מנהלי משאבי אנוש ו/או מגייסים? כאן תמצאו את כל מה שרציתם לדעת - ולא העזתם לשאול

הגשת מועמדות

    צרף קורות חיים
    לשיתוף המשרה